  • 1. Data: 2017-11-11 18:59:16
    Temat: Dolna granica ceny za nową oponę
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Słabo znam się na oponach. Potrzebuję kupić 2 sztuki zimówek
    165/70R14, szperając tu i ówdzie znajduję oferty nawet za 100-120 zł/sztuka.
    Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać i lepiej dać
    te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax 160 ;)

    L.

  • 2. Data: 2017-11-11 19:39:44
    Temat: Re: Dolna granica ceny za nową oponę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 09:59:16 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):
> [...]
    > Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać i lepiej dać
    > te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax 160 ;)

    Na oponeo najtansza 125, a Debica 154.
    Warto oszczedzac 60zl na dwoch? Niech inni przetestuja chinszczyzne.
    No ale Frigo maja wade ... a, nie w tym rozmiarze.

    Ale ... tamze Dayton 144zl, mialem kiedys letnie i sobie chwalilem.
    Tylko ... zimowe sa produkcji wloskiej, hm ...

    A potem sprawdz wybrane modele na ceneo.

    J.

  • 3. Data: 2017-11-11 22:27:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak:

> [...]
    > zł/sztuka. Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać
    > i lepiej dać te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax

    W Kerfurze bywały opony po 80zł (dębice) Czy taka opona jest coś warta?

    :)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2017-11-11 22:39:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 11 listopada 2017 22:27:35 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > W Kerfurze bywały opony po 80zł (dębice) Czy taka opona jest coś warta?

    No właśnie próbuję to ustalić :P

    L.

  • 5. Data: 2017-11-11 22:40:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 11 listopada 2017 19:39:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Na oponeo najtansza 125, a Debica 154.
    > Warto oszczedzac 60zl na dwoch? Niech inni przetestuja chinszczyzne.

    A jakieś polskie wynalazki, typu Targum czy inne takie dziwaki?
    Nie chcę na siłę oszczędzać, ale jak już jest temat kupna
    to może się czegoś człek dowie.

    L.

  • 6. Data: 2017-11-11 23:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

> [...]
    > zł/sztuka. Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać i
    > lepiej dać te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax 160

    Jezeli latasz 160 to kupiłbym coś troche drozszego...
    Jezeli jezdzisz jak normalny człowiek to mozesz kupic spokojnie coś z
    najtanszych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 7. Data: 2017-11-11 23:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Tylko ... zimowe sa produkcji wloskiej, hm ...
    >
    > A potem sprawdz wybrane modele na ceneo.

    Pirelli kosztuja tylko 210. Warto oszedzac sto...?
    A tak powaznie to na zeetexach jezdze letnich i sa spoko. 225 70 15c
    Imperiale zimowe kupiłem w tym roku ale na razie przejechane raptem 5000,
    zimy nie ma wiec nie moge nic powiedziec poza tym ze jada na suchym i
    mokrym ok. (bodaj 175 70 14c)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 8. Data: 2017-11-11 23:08:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 22:01:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pirelli kosztuja tylko 210. Warto oszedzac sto...?

    Polskie sa dobre i tanie, wiec po co przeplacac :-)

    No i ... Pirelli sa wloskie ...

    J.

  • 9. Data: 2017-11-11 23:20:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 18:59, Lisciasty pisze:
> [...]
    > Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać i lepiej dać
    > te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax 160 ;)

    Wszystko zależy od stylu jazdy i gdzie jeździsz,
    albo jakiej niezawodności oczekujesz.
    Ja jeżdżę przeciętnie: czasem zapierdalam a czasem kapeluszę.
    Jak wywalam ogumienie to są chętni na tym jeździć jeszcze
    ze dwa sezony, bo nie lubię mieć mało bieżnika
    Mój sąsiad kupuje za 100zł komplet opon do auta, ale narzeka,
    że gumę łapie często :-).
    Więc sam decydujesz czy potrzebujesz komfortu, bezpieczeństwa
    i niezawodności czy tylko do kościoła podjeżdżasz.

  • 10. Data: 2017-11-12 09:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > A jakieś polskie wynalazki, typu Targum czy inne takie dziwaki?
    > Nie chcę na siłę oszczędzać, ale jak już jest temat kupna
    > to może się czegoś człek dowie.

    To sa opony bieznikowane.
    W moim przypadku (probowałem kilka zestawow) sprawa wyglada tak, ze imo
    jezdza dobrze a zimówki nawet bardzo dobrze ale sa duzo bardziej pdoatne
    na uszkodzenia. Wiec imo nie warto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.