  • 1. Data: 2019-05-21 13:22:42
    Temat: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    jak wiadomo taka karta otwiera elektrozamek po przyłożeniu jej do
    czytnika na kilka cm , a czy można to jakoś przerobić żeby można było
    otworzyć takie drzwi beż wyciągania takiej karty z kieszeni ?. za info
    , dzięki

  • 2. Data: 2019-05-21 13:25:35
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 13:22, Grzegorz pisze:
> [...]
    > czytnika na kilka cm , a czy można to jakoś przerobić żeby można było
    > otworzyć takie drzwi beż wyciągania  takiej karty z kieszeni ?. za info
    Pewnie
    Spece potrafią uruchomić Twoją kartą kodową trzymana w kieszeni Twój
    samochód który stoi na parkingu
    :)

  • 3. Data: 2019-05-21 14:37:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 13:25, Roman Rogóż pisze:
    > Pewnie
    > Spece potrafią uruchomić Twoją kartą kodową trzymana w kieszeni Twój
    > samochód który stoi na parkingu
    > :)

    Ale w tym przypadku używają transcieverów.

    W przypadku Grzegorza potrzebna jest inna antena. Może nie aż taka, jak
    bramki indukcyjne w sklepach, ale nieco większa/czulsza.

    Aktualnie wiem, że stosuje się karty (pastylki, opaski, itp) oraz anteny
    wyglądające jak panelowe WiFi, które umożliwiają odczyt nawet z kilku
    metrów. Urządzenia takie stosuje się do RCP i do IoT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2019-05-21 14:43:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 13:22:43 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
    > czytnika na kilka cm , a czy można to jakoś przerobić żeby można było
    > otworzyć takie drzwi beż wyciągania takiej karty z kieszeni ?. za info

    Możesz wszczepić sobie taki chip pod skórę.
    I nie jest to w 100% kpina ;>
    Wszczepialne chipy jak najbardziej istnieją, np. dla kotów.
    Tyle że raczej nie jest to chip systemu unique - a taki, najprymitywniejszy masz
    zapewne w tym swoim domofonie.
    Czyli żadne zabezpieczenie, a tylko przeszkoda dla mieszkańców - i koszt na
    serwisowanie wiecznie psującego się systemu.

    Dla unique zrobienie zasięgu większego niż te kilka cm będzie trudne. Na pewno nie
    będzie sensu, żeby to cały czas waliło taką mocą - można ew. dorobić guzik, po
    naciśnięciu którego będzie szła przez chwilę większa moc i próba odczytu "z
    kieszeni".

    A jak chcesz więcej zapłacić to można zmienić czytnik na taki, który będzie czytał
    karty w kieszeni. Oczywiście trzeba wymienić też karty.

  • 5. Data: 2019-05-21 15:39:24
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > Możesz wszczepić sobie taki chip pod skórę.
    > I nie jest to w 100% kpina ;>
    > Tyle że raczej nie jest to chip systemu unique - a taki, najprymitywniejszy masz
    zapewne w tym swoim domofonie.

    Chińczyk nie takie rzeczy ze szwagrem po pijanemu wymyślił

    https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiat
    ive_id=SB_20190521053835&SearchText=unique+glass+125
    khz

  • 6. Data: 2019-05-21 18:25:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 15:39:26 UTC+2 użytkownik Zbych napisał:

    > Chińczyk nie takie rzeczy ze szwagrem po pijanemu wymyślił

    Kurtałka, gdzie nam tam do nich, mi nawet do łba nie przyszło, a oni już mają gotowe
    i sprzedają...
    A programowalny numer mają? Wtedy by się dało nawet bez zmian w bazie domofonu
    zaimplementować - i zaimplantować równocześnie, 1,4*8mm brzmi nieźle.

  • 7. Data: 2019-05-21 20:20:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-05-21 o 15:39, Zbych pisze:

    > Chińczyk nie takie rzeczy ze szwagrem po pijanemu wymyślił
    >
    > https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiat
    ive_id=SB_20190521053835&SearchText=unique+glass+125
    khz

    Myślałem, że się dowiem o czym mowa, ale chce ode mnie jakiegoś
    rejestrowania się :)
    P.G.

  • 8. Data: 2019-05-21 20:48:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup
    >jak wiadomo taka karta otwiera elektrozamek po przyłożeniu jej do
    >czytnika na kilka cm , a czy można to jakoś przerobić żeby można było
    >otworzyć takie drzwi beż wyciągania takiej karty z kieszeni ?

    Chcesz zwiekszyc zasieg, czy obnizyc domofon do kieszeni ?

    Np na wyciagach narciarskich sa uzywane czytniki/karty o wiekszym
    zasiegu ...

    J.

  • 9. Data: 2019-05-21 23:27:18
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Piotr Gałka wrote on 21.05.2019 20:20:

    ive_id=SB_20190521053835&SearchText=unique+glass+125
    khz

    > Myślałem, że się dowiem o czym mowa, ale chce ode mnie jakiegoś
    > rejestrowania się :)

    Wielki brat chce wiedzieć kim jesteś, nie ma zmiłuj :-)
    Może te linki nie będą wymagały logowania:
    https://www.aliexpress.com/item/1-4-8mm-RFID-glas-ta
    g-for-identificartion-UID-ID64-Manchester-Unique-64b
    it-chip/1000001820595.html
    https://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=uniq
    ue%2Bglass%2B125khz

  • 10. Data: 2019-05-22 07:50:49