  • 1. Data: 2016-02-01 21:54:41
    Temat: Doping technologiczny
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jak ma działać ta wersja w obręczy koła?
    http://www.gazzetta.it/Ciclismo/01-02-2016/biciclett
    a-motore-ruota-sistema-nuovo-vecchio-grafico-zolder-
    van-den-driessche-140501305543.shtml

    Robert

  • 2. Data: 2016-02-02 01:07:03
    Temat: Re: Doping technologiczny
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 21:54:46 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
    > Jak ma działać ta wersja w obręczy koła?
    > http://www.gazzetta.it/Ciclismo/01-02-2016/biciclett
    a-motore-ruota-sistema-nuovo-vecchio-grafico-zolder-
    van-den-driessche-140501305543.shtml

    Też nie kumam. To jest w karbonowej obręczy. Druty lecą wzdłuż obwodu, poprzeplatane,
    raz idą bliżej powierzchni, raz głębiej pod powierzchnią. Ale jak to ma działać, to
    nie widzę.

  • 3. Data: 2016-02-02 01:40:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 1:07, Konrad Anikiel pisze:
    > Ale jak to ma działać, to nie widzę.
    Silnik liniowy ze "stojanem" w widełkach?

    Robert

  • 4. Data: 2016-02-02 01:43:16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 01:40:53 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Silnik liniowy ze "stojanem" w widełkach?

    Coś jak railgun, ale jak tam wzbudzić prąd w tych drutach?

  • 5. Data: 2016-02-02 08:27:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Feb 2016 01:40:49 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Silnik liniowy ze "stojanem" w widełkach?

    Mogloby, ale po opisie patrzac ... to nie wiem co oni chcieli tam
    napisac. Tam chyba cos o telemetrii pisza.

    No i przydalyby sie dluzsze bieguny stojana.
    Zreszta ten silnik liniowy nie musi byc typowy - moze byc np
    reluktacyjny.

    J.

  • 6. Data: 2016-02-02 08:38:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 08:26:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Mogloby, ale po opisie patrzac ... to nie wiem co oni chcieli tam
    > napisac. Tam chyba cos o telemetrii pisza.

    Że impulsy są zsynchronizowane z rytmem serca zawodnika, albo wyzwalane zdalnie.

    > No i przydalyby sie dluzsze bieguny stojana.
    > Zreszta ten silnik liniowy nie musi byc typowy - moze byc np
    > reluktacyjny.

    To jest tylne koło, więc kontakt jest w dwóch punktach, można zrobić stojan w postaci
    cewki która otacza koło aż do jego osi po obu stronach. I tak słabo to widzę.

  • 7. Data: 2016-02-02 09:17:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2016 23:38:30 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Że impulsy są zsynchronizowane z rytmem serca zawodnika, albo wyzwalane zdalnie.

    Nie wiem co by ta synchronizacja miala dawac. Maja byc zsynchonizowane
    z obrotami kola (przy asynchronicznym niekoniecznie)

    Chyba ze jako sterowanie - jak serce ciezko pracuje, to trzeba pomoc
    :-)

    > To jest tylne koło, więc kontakt jest w dwóch punktach,
    > można zrobić stojan w postaci cewki która otacza koło
    > aż do jego osi po obu stronach. I tak słabo to widzę.

    Slabo. Tak sie dobrego silnika nie zrobi.

    J.

  • 8. Data: 2016-02-02 09:54:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 09:16:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > :-)

    > Slabo. Tak sie dobrego silnika nie zrobi.

    No a napisali że 20-60 wat to daje. I że kosztuje 200 tysięcy euro. Jakieś czary
    mary.

  • 9. Data: 2016-02-02 11:12:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >No a napisali że 20-60 wat to daje. I że kosztuje 200 tysięcy euro.
    >Jakieś czary mary.

    Pismaki. Wszystko moga napisac.
    Poprosze linka do producenta :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-02-02 17:23:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Feb 2016 00:54:45 -0800 (PST), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > No a napisali że 20-60 wat to daje. I że kosztuje 200 tysięcy euro.
    > akieś czary mary.

    Za 200k eur da się wmówić wszystko.

    --
    Marek