    From: Boomer1222 <maciulek_999@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Doradzicie???
    Date: Fri, 18 Jul 2014 13:36:09 +0000 (UTC)

    Witam
    Mam takie pytanie, a raczej prośbę na wyrażenie waszej opinii na temat
    motoru który mam zamiar zakupić. Jest to diabolini 125 a dokładnie
    ten:http://otomoto.pl/diablo-diablo-hom-kros-diablo-
    125-raty-wysylka-M3984757.html.

    Chodzi o to czy jest on wart tych pieniędzy na coś firmowego mnie zbytnio
    nie stać ponieważ mój budżet wynosi 3 kafle ale wszystkiego nie wywale bo
    musze na coś jeszcze zaoszczędzić np paliwko częsci itp. z czasem kasa mi
    bd dochodziła ale na wszelki wypadek. dużo opinii na temat motorków tej
    firmy a najwiecej było tego na temat 250 lecz nie o to mi chodziło dlatego
    pisze ten temat z prosba o 125. Dużo czytałem opinii że jest to chinol czy
    japończyk już sam nie wiem . podobno ma dobry silnik i rama też nie slaba
    niby "stalowa" nie to co loncin.Słyszałem też że lepiej warto kupić
    yamaszke dt 50,80 czy 125 lecz majac 13 lat i wzrost 156cm na cos takiego
    nie wsiade. Mogę jeszcze wspomnieć że douczałem się na motorowerze jawa50
    lecz ja sprzedalem poniewaz strasznie sie sypala miala dosc stary rocznik
    i byla juz dojezdzona.Ogólnie mam troche pojecia na ten temat i chcialbym
    teraz cos nowego do zabawy zakupić.Chciałbym żebyście wyrazili swoja
    opinie na temat tego sprzetu i polecili tez inne motorki nadajace sie dla
    mnie. Pozdrawiam !