  • 1. Data: 2017-01-16 22:13:05
    Temat: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: z...@g...com

    Cześć.

    Ponoć kiedyś wymusiłam pierwszeństwo.
    Ktoś złożył zeznanie na Policję.
    Byłam dwukrotnie przesłuchiwana na posterunku, były oględziny auta.

    Teraz dostałam "Doręczenie odpisu wyroku nakazowego", zktórego wynika, że uszkodzony
    został jakiś samochód na szkodę firmy leasingowej.

    Co zrobić?
    Płacić kilkaset zł?

    Policja przesłuchiwała też kierowcę tamtego auta i świadka, jadącego z nim. Ja
    świadków nie mam.

    Co mogę ewentualnie stracić, a co zyskać pisząc sprzeciw?

    Jak wygląda dowód z kamerki - rejestratora z pojazdu? Może być przedstawiony w
    sądzie?

    Pytam, bo czasem wyjeżdżam z miejsca parkingowego "po amerykańsku" - czyli
    dojeżdżając do zetknięcia z innym pojazdem, aby mieć więcej miejsca, zwłaszcza, jak
    samochody stoją w odległości takiej, że ciężko przeiść pomiędzy zderzakami. Może o to
    komuś chodzi?

    Zuzka.

  • 2. Data: 2017-01-16 22:27:29
    Temat: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 13:13:05 -0800 (PST), z...@g...com
> [...]
    >
    > Teraz dostałam "Doręczenie odpisu wyroku nakazowego", zktórego wynika, że
    uszkodzony został jakiś samochód na szkodę firmy leasingowej.

    Uwazaj, to sie liczy za "zbiegl z miejsca wypadku", i powoduje regres
    z OC. Czyli bedziesz musiala zaplacic za naprawe tamtego pojazdu.
    I to pewnie sporo, bo naprawiany w ASO.

    Czy oplaca sie odwlekac ... nie wiem.

    > Policja przesłuchiwała też kierowcę tamtego auta i świadka, jadącego
    > z nim. Ja świadków nie mam.

    Co cie stawia na przegranej pozycji, bo co zeznasz - ze zdarzenia nie
    pamietasz i nawet nie wiesz o co chodzi ?
    Ale moze warto sprawdzic co ten swiadek zeznal.

    > Jak wygląda dowód z kamerki - rejestratora z pojazdu? Może być przedstawiony w
    sądzie?

    Byla kamerka ?
    No to moze nie jest tak zle - zakladajac, ze nie nagralo sie wyrazne
    wymuszenie.

    > Pytam, bo czasem wyjeżdżam z miejsca parkingowego "po amerykańsku" -

    zobacz jak to sie robi po francusku :-)

    > czyli dojeżdżając do zetknięcia z innym pojazdem, aby mieć więcej
    > miejsca, zwłaszcza, jak samochody stoją w odległości takiej, że
    > ciężko przeiść pomiędzy zderzakami. Może o to komuś chodzi?

    Raczej nie, bo by nie bylo wymuszenia.

    J.

  • 3. Data: 2017-01-16 22:27:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Uwazaj, to sie liczy za "zbiegl z miejsca wypadku", i powoduje regres
    > z OC. Czyli bedziesz musiala zaplacic za naprawe tamtego pojazdu.

    i masz na to jakiekolwiek wsparcie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2017-01-16 22:33:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Ustawowe wystarczy ?

    dawaj. chetnie się pośmieję

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2017-01-16 22:33:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2017-01-16 22:44:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 21:33:24 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > dawaj. chetnie się pośmieję

    43.4)

    J.

  • 7. Data: 2017-01-16 22:48:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > 43.4)

    <http://www.yachtworld.com/boats/category/type/Benet
    eau/Cyclades+43.4>

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2017-01-16 22:51:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-16 o 22:48, masti pisze:

    > <http://www.yachtworld.com/boats/category/type/Benet
    eau/Cyclades+43.4>

    Rzeczywiście, można się pośmiać, masti dyskutuje, a nie wie o czym!

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-01-16 22:53:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    eau/Cyclades+43.4>

    > Rzeczywiście, można się pośmiać, masti dyskutuje, a nie wie o czym!

    ja wiem. J.F. niekoniecznie.
    A może wskazesz uzasadnienie za niego?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2017-01-16 23:03:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 21:48:58 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > <http://www.yachtworld.com/boats/category/type/Benet
    eau/Cyclades+43.4>

    A to jest ustawa ?

    J.