  • 1. Data: 2008-05-08 21:07:49
    Temat: Dostawcy IPTV - Luźne przemyślenia o projekcie SGT
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    Nie tak dawno na forum ISP-Tech toczyła się dłuższa dyskusja o wdrażaniu
    cyfrowej telewizji w technilogii IPTV w sieciach lokalnych dostawców
    internetu.

    Przemyślenia dotyczące projektu realizowanego przez grupę SGT umiesciłem w
    dłuższym tekscie znajdującym się tu:
    http://www.trzepak.pl/viewtopic.php?t=17188

    A piszę, bo 16 czerwca, w ramach kolejnej Akademi NetWorlda tematem jednego
    z wykładów będa modele techniczne i biznesowe świadczenia usług telewizji
    cyfrowej z wykorzystaniem technologii IPTV. Po seminarium będzie możliwośc
    spotkania się i przegadania zainteresowanych tematem.

    O Akademi można poczytać tu:
    http://networld.pl/seminaria/ait/index.asp

    Zapraszam do kontaktów.

    Wojtek

  • 2. Data: 2008-05-08 21:38:24
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> wrote in message
> [...]
    > internetu.
    >
    > Przemyślenia dotyczące projektu realizowanego przez grupę SGT umiesciłem w

    Dosc ciekawe . Zycze powodzenia w projekcie.

    c.