  • 1. Data: 2003-02-02 15:07:27
    Temat: Doświadczenie z Telbankiem
    Od: "Włodzimierz Gąsior" <n...@m...com>

    Witam
    Pragniemy zwiększyć przepustowość naszych dwóch węzłów.W tej chwili w każdym
    z nich mamy 2-megowego Polpaka jeszcze na starych zasadach.Dość interesującą
    propozycję złożył nam Telbank.Pragniemy w każdym z węzłów podnieść
    przepustowość do 4 Mbit/s.Możliwość jest taka ,że do istniejących Polpaków
    dołożymy po 2 Mbity od Telbanku,albo przeniesiemy jeden Polpak do drugiego i
    zamówimy w tpsie połączenie ich w jedną podsieć a w drugiej lokalizacji
    podłączymy dwie dwójki od Telbanku.Mamy też możliwość połączenia ze sobą
    obu serwerów na poziomie 2 Mbit/s.Interesują mnie opinie administratorów
    ,którzy już taki temat przerabiali,a także doświadczenia z Telbankiem
    zwłaszcza z węzła krakowskiego.

    Pozdrawiam
    Włodzimierz Gąsior
    pl.Kościuszki 7
    Miechów
    n...@m...com

  • 2. Data: 2003-02-03 07:46:29
    Temat: Re: Doświadczenie z Telbankiem
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Sun, 2 Feb 2003 15:07:27 +0000 (UTC), Włodzimierz Gąsior <n...@m...com>
    wrote:
> [...]
    [..]
    > ,którzy już taki temat przerabiali,a także doświadczenia z Telbankiem

    Doświadczenia jakie mamz Telbankiem są pozytywne (co prawda na styku
    działa BGP, ale nie ma to IMHO większego znaczenia).
    Co jakiś czas obserwuję na łączu że max. ruch IN to ok. 1,7 MBit (na out
    nie ma z tym problemów).

    PS.
    Pierwotnie to był węzeł w Rzeszowie.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+