  • 1. Data: 2007-02-09 09:40:34
    Temat: Dotacje z UNI a lokalni ISP
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Może już taki wątek był tu poruszany, jeśli tak to prosił bym o
    wskazanie gdzie mogę o tym poczytać.

    Tyle mówi się o dotacjach itp. Podobno jest możliwość uzyskania środków
    na infrastrukturę telekomunikacyjna na terenach wiejskich od tego roku 2007.

    Czy ktoś ten temat przerabia lub ma juz za sobą jakiś etap zmagań z
    projektem ?

    Czy jako lokalny ISP jest szansa aby takie dotacje otrzymać które pomogą
    zainwestować w poprawienie jakości szerszą rozbudowę wprowadzenie nowych
    usług itp.

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2007-02-09 10:40:11
    Temat: Re: Dotacje z UNI a lokalni ISP
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy jako lokalny ISP jest szansa aby takie dotacje otrzymać które pomogą
    > zainwestować w poprawienie jakości szerszą rozbudowę wprowadzenie nowych

    Daj se spokój, najpierw wywalisz kupe kasy na zrobienie projektu, potem na
    opłacenie biura które zajmuje sie składaniem wniosków, potem złozysz projekt
    i ci go odrzucą z przyczyn formalnych, albo baraku kasy albo jeszcze czegoś,
    te cale dotacje z UE są tylko pooto żeby dać prace milionom biurokratów,
    lepiej żey ich nie było a zato obnizyli podatki.

    Lee

  • 3. Data: 2007-02-09 23:37:15
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Lee wrote:

> [...]
    > te cale dotacje z UE są tylko pooto żeby dać prace milionom biurokratów,
    > lepiej żey ich nie było a zato obnizyli podatki.

    Coś w tym jest. Zawsze jak pytam o terminy składania wniosków to albo mi
    mówią że jeszcze nie ma kasy, albo że już nie ma kasy. Okresu
    przejściowego jeszcze nie trafiłem :)

  • 4. Data: 2007-02-10 00:28:58
    Od: wer <w...@n...pl>

    Asmodeusz wrote:

    > Coś w tym jest. Zawsze jak pytam o terminy składania wniosków to albo mi
    > mówią że jeszcze nie ma kasy, albo że już nie ma kasy. Okresu
    > przejściowego jeszcze nie trafiłem :)

    Trzeba bylo sie spytac ile musisz dac kasy, zeby kasa sie pojawila :P

    wer

  • 5. Data: 2007-02-10 10:15:21
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 10 Feb 2007 00:37:15 +0100, Asmodeusz wrote:

    > Coś w tym jest. Zawsze jak pytam o terminy składania wniosków to albo mi
    > mówią że jeszcze nie ma kasy, albo że już nie ma kasy. Okresu
    > przejściowego jeszcze nie trafiłem :)

    swego czasu bardzo w radiu maryja namawiali do interesowania sie takimi
    dotacjami

    --
    futszaK
    0601061867

  • 6. Data: 2007-02-10 11:10:06
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > Trzeba bylo sie spytac ile musisz dac kasy, zeby kasa sie pojawila :P
    he he jeszcze sie okaze ze wiecej niz bylbys w stanie dostac ;)
    --
    Robert CyberM

  • 7. Data: 2007-02-10 12:42:17
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 10 Feb 2007 12:10:06 +0100, Robert CyberM wrote:

    > he he jeszcze sie okaze ze wiecej niz bylbys w stanie dostac ;)

    dosyc normalne w przypadku systemow zajmujacych sie megaredystrybucja
    pieniedzy

  • 8. Data: 2007-02-10 14:10:23
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > swego czasu bardzo w radiu maryja namawiali do interesowania sie takimi
    > dotacjami

    Wiesz ja sie interesowalem tym swego czasu (jakieś 2 lata temu), ale jak
    poczytalem co trzeba zrobić, to mi sie odechciało, musiałbym siedzieć chyba
    pół roku i robić dokumentację i biznesplan do przedsięwzięcia (budowa sieci
    tam gdzie tepsa nie była w stanie dać nawet polpaka, nie mówiąc oneo czy
    dslu). Jak policzyłem koszty to wyszlo by mnie to chyba 10 tyś, a i tak
    pewności czy dostałbym kase nie było i sobie odpuściłem.
    Żeby dostać dotacje czy dopłaty to trzeba by być chyba jakimś chłopem
    małorolnym, albo mieć zakład i zatrudniać ze 100 osób zeby 10 mogło sie cały
    czas zajmować biurokracją, ta cala UE nie jest dla małych firm.

    Lee

  • 9. Data: 2007-02-10 15:04:29
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    tak czytam i czytam...
    a że mam ciezki dzien..

    złożyłem 4 wnioski
    2 pierwsze - to była nauka, of corz odpadłem
    3ci - doszedłem do "finału"
    niestety, program miał tylko 20mln zł i dla mnie kasy zabrakło
    4 ty było ok

    ale do brzegu:
    pierwsze 2 wnioski, to było pół roku pracy, nauki
    no, może 9 miesięcy..
    nie wydałem na to ani jednej złotówki - nie wyobrazam sobie, by ktoś
    napisał wniosek na potrzeby mojej firmy lepiej niż ja sam..
    4 wniosek pisałem 3 tygodnie, robiąc dosyc dużo podłączeń w tym czasie i
    spedzając 2 weekendy na żaglach :)

    bez przesady, jak ktoś chce, to to zrobi..

    moja wskazówka
    przed korzystaniem z programu, popatrzeć na info ile kasy zostało jeszcze :)
    jeśli mniej niż 40 mln nie warto się nawet brać :)

    --
    pozdros
    icek

  • 10. Data: 2007-02-10 21:26:33
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > Tyle mówi się o dotacjach itp. Podobno jest możliwość uzyskania środków na
    > infrastrukturę telekomunikacyjna na terenach wiejskich od tego roku 2007.

    A Hyperion dostał....