    Date: Fri, 15 May 2015 18:56:09 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Drive New Opel ???

    Może mi ktoś w prostych żołnierskich słowach wyjaśnić o co chodzi? :-)
    Czy trzeba kończyć jakieś wyższe studia prawniczo/biznesowe żeby
    dowiedzieć się czy to jet kredyt czy leasing czy tylko lep na ciemny naród?
    "Miesięczna wysokość raty wynosi 761,55 zł,"
    Kiedyś interesowałem się lesingiem konsumenckim ale nie opłacało się bo
    raty były od 1200 zł.
    Coś się zmieniło na rynku?