  • 1. Data: 2017-11-19 18:34:57
    Temat: Driver karty graficznej Nvidia z logowaniem?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Od jakiegoś czasu aby automatycznie zaktualizować driver do mojej karty
    Nvidia Geforce GT 640 pod W10 muszę logować się do czegoś takiego, co
    się nazywa Experience. O co tu chodzi? Czy nie mogę być na bieżąco z
    aktualizacjami Nvidia będąc anonimowym użytkownikiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2017-11-19 20:45:25
    Temat: Re: Driver karty graficznej Nvidia z logowaniem?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 18:34, Marek S pisze:
> [...]
    > takiego, co się nazywa Experience. O co tu chodzi? Czy nie mogę być na
    > bieżąco z aktualizacjami Nvidia będąc anonimowym użytkownikiem?

    Możesz sobie pobrac i zainstalować.

    https://www.dobreprogramy.pl/GeForce-Game-Ready-Driv
    ers,Program,Windows,18940.html

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-11-20 01:59:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-19 o 20:45, Animka pisze:

    > Możesz sobie pobrac i zainstalować.
    >
    > https://www.dobreprogramy.pl/GeForce-Game-Ready-Driv
    ers,Program,Windows,18940.html

    Zapomniałaś dodać: a potem założyć konto aby móc używać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek