  • 1. Data: 2013-01-16 15:39:30
    Temat: Drogówka zakłoca CB???
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Rozmawiałem z gościem, którego wysuszyli dzisiaj rano. Twierdzi że podczas
    gdy go spisywał jeden, zauważył jak drugi z policjantów w radiowozie
    zakłócał CB. Gdy ktokolwiek na dwudziestce podawał gdzie stoją, policjant za
    każdym razem starał się szybko nacisnąć wtedy przycisk w gruszce i puszczał
    po chwili.

    Marek

  • 2. Data: 2013-01-16 15:42:26
    Temat: Re: Drogówka zakłoca CB???
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-01-16 15:39, 4CX250 pisze:
> [...]
    > stoją, policjant za każdym razem starał się szybko nacisnąć wtedy
    > przycisk w gruszce i puszczał po chwili.

    Policja w ogóle nie powinna posiadać sprzętu pracującego w pasmie CB.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 3. Data: 2013-01-16 15:46:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-16, 4CX250 <t...@p...ornet.pl> wrote:
> [...]
    > każdym razem starał się szybko nacisnąć wtedy przycisk w gruszce i puszczał

    Kazdy orze jak moze. Konkurencja sie pojawila to i zarobki spadly.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-01-16 15:53:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > stoją, policjant za każdym razem starał się szybko nacisnąć wtedy
    > przycisk w gruszce i puszczał po chwili.

    Hmm dwudziestkę mogą sobie zakłócać ile wlezie ;)
    Ale tak już nieraz coś takiego widziałem/słyszałem
    Stawiają nośną i tyle w promieniu min 500m nic nie usłyszysz. Niech się
    im tranzystory usmażą...

    Lewis

  • 5. Data: 2013-01-16 18:24:46
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 16.01.2013 15:53, Lewis wrote:

    > Hmm dwudziestkę mogą sobie zakłócać ile wlezie ;)
    > Ale tak już nieraz coś takiego widziałem/słyszałem
    > Stawiają nośną i tyle w promieniu min 500m nic nie usłyszysz.

    Dość istotne - NIC - również nie usłyszysz szumu (chociaż go dobre radia
    filtrują, ale wtedy zazwyczaj mają diodę która powiadamia o wykryciu
    nośnej) - jak słychać cisze przez CB to wiedz, że coś się dzieje ;)

    Michoo

  • 6. Data: 2013-01-16 19:18:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:

    > Hmm dwudziestkę mogą sobie zakłócać ile wlezie ;)
    > Ale tak już nieraz coś takiego widziałem/słyszałem
    > Stawiają nośną i tyle w promieniu min 500m nic nie usłyszysz. Niech
    > się im tranzystory usmażą...

    hm zgłosić do odpowiedniej służby?

  • 7. Data: 2013-01-16 20:27:11
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm dwudziestkę mogą sobie zakłócać ile wlezie ;)
    > Ale tak już nieraz coś takiego widziałem/słyszałem
    > Stawiają nośną i tyle w promieniu min 500m nic nie usłyszysz. Niech się im
    > tranzystory usmażą...

    No dobra dziewiętnastkę :)
    Ciągle te strojenia radii CB i anten na 20tym to i mi w głowie wyryło się
    20.

    Marek

  • 8. Data: 2013-01-17 07:35:48
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Wed, 16 Jan 2013 19:18:45 +0100, Marek Dyjor wrote:
    > hm zgłosić do odpowiedniej służby?

    Jakiej?
    Widzisz jakieś podstawy do zareagowania przez np. UKE? Jak mają 4W z
    odpowiednią modulacją, a radiotelefon jest dopuszczony do użytku to mogą
    sobie trzymać nośną ile wlezie, bekać i pierdzieć w mikrofon - to nie
    jest pasmo chronione czy licencjonowane.

    --
    Wojtek

  • 9. Data: 2013-01-17 08:20:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-17, Wojtek <p...@a...eu> wrote:

> [...]
    > sobie trzymać nośną ile wlezie, bekać i pierdzieć w mikrofon - to nie
    > jest pasmo chronione czy licencjonowane.

    No ciekawe:
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/367084,wroclaw
    -zatrzymano-mezczyzne-ktory-zagluszal-cb-radio,id,t.
    html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-01-17 09:15:07
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > No ciekawe:
    > http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/367084,wroclaw
    -zatrzymano-mezczyzne-ktory-zagluszal-cb-radio,id,t.
    html

    W przytoczonym artykule jest wyraźnie napisane, że nadawał z mocą
    przekraczajacą dopuszczalne 4W.