  • 1. Data: 2018-06-03 15:31:08
    Temat: Dron X21 - jak zestawić połączenie video ?
    Od: Colnet <u...@w...pl>

    Kupiłem drona: Bayong Toys X21. Instrukcja do niego taka że może lepiej jak by jej
    nie było. Usiłuję zestawić połączenie :kamera na dronie --> moja komórka.
    W instrukcji na ten temat jest tylko to jak zamocować komórkę na urządzeniu
    sterującym. Włączyłem kamerkę i na sterowniku pojawiła się ikona kamery,
    przeskanowałem sieć Wi-Fi, ale kamery w niej nie ma. Czy może cie mi pomóc ?

  • 2. Data: 2018-06-03 15:41:51
    Temat: Re: Dron X21 - jak zestawić połączenie video ?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 15:31, Colnet pisze:
    > Bayong Toys X21

    https://www.youtube.com/watch?v=g3Mef-Gyc9U
    Pewnie oglądałeś, ale...

    Robert

  • 3. Data: 2018-06-03 20:39:05
    Od: Colnet <u...@w...pl>

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 14:42:28 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    [..]
    > https://www.youtube.com/watch?v=g3Mef-Gyc9U
    > Pewnie oglądałeś, ale...

    Dziękuję za szybką odpowiedź. Nie oglądałem, ALE :-) teraz obejrzałem. Robiłem
    podobnie - kluczem jest żeby zobaczyć tę kamerkę w sieci Wi-Fi. Mój laptop pod
    Linux'em - widzi tą kamerkę, ale moje oba Samsungi jej nie widzą. Jutro przychodzi z
    pożyczenia mój trzeci telefon - marki LG. Dam znać o rezultatach.

  • 4. Data: 2018-06-03 22:21:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 20:39, Colnet pisze:
    > Robiłem podobnie - kluczem jest żeby zobaczyć tę kamerkę w sieci Wi-Fi.
    Tam też jej nie było, ale w cudowny sposób się pojawiła jak
    włączył-wyłączył tryb samolotowy.

    Robert

  • 5. Data: 2018-06-04 10:21:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Colnet" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 14:42:28 UTC+1 użytkownik Robert
    Wańkowski napisał:
    [..]

> [...]
    >Mój laptop pod Linux'em - widzi tą kamerkę, ale moje oba Samsungi jej
    >nie widzą. Jutro przychodzi z pożyczenia mój trzeci telefon - marki

    Pierwsze co mi przychodzi na mysl - kamera ma wifi na 5.8GHz.
    Co wydaje sie rozsadne, jesli zdalne sterowanie jest na 2.4GHz.

    J.

  • 6. Data: 2018-06-08 17:58:37
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    >
    > Pierwsze co mi przychodzi na mysl - kamera ma wifi na 5.8GHz.
    > Co wydaje sie rozsadne, jesli zdalne sterowanie jest na 2.4GHz.

    może też ustawia się 'po europejsku' na kanałach 12-13 a telefon działa na
    'amerykańskich' 1-11

    --
    pozdr

    Tomasz