  • 1. Data: 2017-11-11 20:12:04
    Temat: Drukarka HP CLJ 4550
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam, mam taki zabytek jak w temacie drukarka HP CLJ 4550, pięknie
    drukowała ponad 15 lat ale wyświetla komunikat: service error 49.2604 i nie
    da się drukować, podobno do wymiany płyta formatera ale nie wiem czy gdzieś
    jakieś używane są do kupienia, ewentualnie jakiś serwis w Łodzi ale nie wiem
    czy warto naprawiać ? Jak bym chciał kupić nową to jakie modele z HP kolor
    laser polecacie ?

    pozdrawiam