  • 11. Data: 2019-04-06 17:41:04
    Temat: Re: Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Sat, 06 Apr 2019 16:59:25 +0200, użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > IMO każda laserowa da lepszą jakość druku niż tania atramentowa na
    > zwykłym papierze.

    Właśnie o jakość druku i cenę wydruku mi chodzi, w domu dużo się drukuje,
    a mamy tanią atramentówkę od HP, nie pamiętam jaki mode, tusz 652.
    Jakość nie powala, a wkład swoje kosztuje. Znalazłem tą drukarkę co
    w temacie i się pytam, czy ktoś miał z nią do czynienia, albo jest
    w stanie polecić inną laserówkę z podobnej półki cenowej.

  • 12. Data: 2019-04-06 17:48:22
    Od: ń <k...@t...sie>

    Półka cenowa = cena drukarki + (liczba stron * cena za stronę)

    -----

  • 13. Data: 2019-04-08 18:31:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Emru:
    >
    > : Właśnie o jakość druku
    >
    > Zależna jest także od jakości papieru.
    >
    > : i cenę wydruku
    >
    > Cena także zależy od wielu czynników.
    >
    > : dużo się drukuje
    >
    > Trzy ryzy dziennie... ;)
    >
    > : mamy tanią atramentówkę od HP, nie
    > : pamiętam jaki mode, tusz 652.Jakość
    > : nie powala, a wkład swoje kosztuje.
    >
    > Dolewam, więc drukuję tanio... Jakość? -- mnie co najmniej
    > zadawala, gdyż drukarka drukuje wyraźnie, bez smug, bez
    > przebarwień czy niedobarwień...
    >
    > Gdybym drukował ryzę dziennie, kupiłbym inną (lecz też
> [...]

    Leszku, po co się pierniczyć z dolewaniem, jak są drukarki z technologią
    CISS (stałe zasilanie). Wymieniasz butelkę raz na rok (przy kilku ryzach
    dziennie) i jest OK.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2019-04-08 19:01:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" q8ft0c$k82$1$A...@n...chmurka.net

    > Leszku, po co się pierniczyć z dolewaniem, jak są drukarki
    > z technologią CISS (stałe zasilanie). Wymieniasz butelkę
    > raz na rok (przy kilku ryzach dziennie) i jest OK.

    Kup mi drukarkę i papier -- przetestuję. ;)

    Dolewka może zająć mi niecałą minutę.
    [więcej zajmuje umycie strzykawki i igły]
    Dolewam parę razy w roku, bo mało drukuję
    a mało drukuję, bo mam takie potrzeby.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2019-04-08 20:41:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dolewka może zająć mi niecałą minutę.
    > [więcej zajmuje umycie strzykawki i igły]
    > Dolewam parę razy w roku, bo mało drukuję

    Zapamiętałem ryzy dziennie. Nie zapamiętałem emotikona.
    W takim przypadku to coś w stylu Epsona L300 wystarczyło by Ci na kilka
    lat. Na tuszach startowych oczywiście. A jakbyś dokupił nowe butelki, to
    pewnie na kolejnych kilkanaście lat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2019-04-08 23:24:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" q8g4ke$n55$1$A...@n...chmurka.net

    > Zapamiętałem ryzy dziennie. Nie zapamiętałem emotikona.

    Braki pamięci? Mnie niedostatek RAMki (mam 12 GiB) powalił
    VBoxa tak, że straciłem partycję z Gościem... Nie zdołałem
    naprawić, bo Gostek uruchamiał się w malutkim okienku, bez
    możliwości rozciągnięcia :) a ratowanie padniętej partycji
    z innej (kopii/klonu) nie dało dobrego rezultatu w obliczu
    pytania znanego z dowcipu/kawału -- łatwiej brudne dziecko
    umyć czy zmajstrować nowe? ;)

    > W takim przypadku to coś w stylu Epsona L300 wystarczyło by Ci na kilka

    Wystarczyłoby mi, ale drukarka taka i kosztuje więcej niż
    kilka dych, i chyba nie ma skanera.

    > lat. Na tuszach startowych oczywiście. A jakbyś dokupił
    > nowe butelki, to pewnie na kolejnych kilkanaście lat.

    O ile nie padłaby głowica, która kosztuje ze dwie stówki.

    -=-

    Rozpatrywałem kupno CISS -- uznałem, że zaryzykuję z najtańszą.
    Może lepiej by było, gdyby miała FiuFiu -- Carrefour sprzedawał
    z FiuFiu za stówkę, ale nie załapałem się, bo chciałem doczekać
    do piątku, aby dostać 5% zwrotu, :) a ponoć rozeszły się bardzo
    szybko, jeśli nie liczyć wystawowej... :)

    -=-

    Pomijając to, iż mogłem kupić taką samą o 25 pln taniej lub za
    stówkę niemal taką, ale z FiuFiu -- cieszę się swym nabytkiem.

    Możliwość skanowania i kopiowania (także bez udziału komputera)
    też jest mile widziana.

    -=-

    Zauważ, że w wiecznym piórze także trzeba dolewać atrament albo
    podmieniać kartridże.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-04-12 14:13:37
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 06-04-2019 o 17:41, Emru pisze:

> [...]
    > w temacie i się pytam, czy ktoś miał z nią do czynienia, albo jest
    > w stanie polecić inną laserówkę z podobnej półki cenowej.

    W podobnym budżecie - 400-600 zł - dostaniesz HP M2727. Jak kupisz w
    dobrym stanie to posłuży lata, tonery bajecznie tanie, a podajnik
    papieru do skanera robi robotę gdy dużo skanujesz. "Kserowanie" jednym
    przyciskiem z drukarki.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 18. Data: 2019-04-16 16:08:15
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2019-04-02 o 23:35, Emru pisze:
    > Zastanawiam się nad kupnem danej drukarki, ale nigdy nie miałem laserowej.
    > Czy ktoś posiada/używał tej drukarki, czy warto ją brać?
    > A może jest coś lepszego na tym poziomie cenowym?
    A nie myślałeś pójść w używaną drukarkę? Sam mam Kyocera FS-1300DN.
    Kupilem to z nowym tonerem za 180 PLN. Drukarka miala cos klolo 31 tys
    stron przebiegu. Teraz ma 38 tys po 6 latach. Wsadzilem drugi toner za
    60 zl firmy TFO i dalej drukuje pieknie.
    Nie dość że cena 2,5* mniejsza od Twojej to jeszcze duplex i sieciówka.
    Teraz znajomi kupowali
    https://allegro.pl/oferta/drukarka-brother-hl-5350dn
    -siec-duplex-nowy-beben-7884890478
    i bardzo chwalą :)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 19. Data: 2019-04-29 21:40:31
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Tue, 16 Apr 2019 16:08:15 +0200, użytkownik Tasiorsa napisał:

> [...]
    > 60 zl firmy TFO i dalej drukuje pieknie.
    > Nie dość że cena 2,5* mniejsza od Twojej to jeszcze duplex i sieciówka.

    Dzięki, zastanowię się. W sumie nie myślałem o używanej drukarce, a to
    był błąd :-)