  • 1. Data: 2017-11-29 16:35:44
    Temat: Drukarka kolorowa
    Od: Kris <k...@g...com>

    Potrzebuję dla córki drukarki kolorowej
    Na jakiś super jakości wydrukach zdjęć nie zależy
    Ot taka żeby dzieciak mógł sobie pracę czy jakies inne opracowanie wydrukować
    Oczywiście fotki czy inne obrazki też tam się trafiają jednan na fotograficznej
    jakości wydruku az tak bardzo nie zależy
    Czasami jest okres ze przez dwa miesiące nic nie drukuje a czasami w tygodniu
    kilkadziesiąt stron
    Atramentówki miałem kilka sztuk w ostatnich latach i problem z nimi taki że jak
    trzeba było coś druknąc to tusze czy inna głowica zaschnięta
    Dlatego myślę ze laserówka to niegłupi pomysł
    Kompletnie się na tym nie znam- napiszcie więc co warto kupić
    Na allegro ceny od około 200zł się zaczynają
    https://allegro.pl/kategoria/drukarki-i-skanery-druk
    arki-atramentowe-i-laserowe-4584?string=laserowa&ord
    er=d&rodzaj-druku=Kolorowy&price_to=400&offerTypeBuy
    Now=1&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-ele-1
    -3-1003
    Czy taka używka za 200-400zł spełni moje wymagania?
    Jakiś konkretny model brać a jakiegoś unikac?

  • 2. Data: 2017-11-29 17:22:18
    Temat: Re: Drukarka kolorowa
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-11-29 o 16:35, Kris pisze:
> [...]
    -3-1003
    > Czy taka używka za 200-400zł spełni moje wymagania?
    > Jakiś konkretny model brać a jakiegoś unikac?

    Laserówki polecam, ale nie używki. W tanich laserach < 500 zł często
    psuje się transport papieru. Dopóki drukarka jest na gwarancji, to
    naprawią za darmo. Po gwarancji - koszt naprawy porównywalny z wartością
    używanej drukarki, więc nie warto.

  • 3. Data: 2017-11-29 17:28:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Potrzebuję dla córki drukarki kolorowej
    >Na jakiś super jakości wydrukach zdjęć nie zależy
    >Oczywiście fotki czy inne obrazki też tam się trafiają jednan na
    >fotograficznej jakości wydruku az tak bardzo nie zależy

    Dobrze by bylo, zebys sobie obejrzal fotke z laserowki.
    Ciekaw jestem, czy zaakceptujesz ...

> [...]
    1-3-1003
    >Czy taka używka za 200-400zł spełni moje wymagania?
    >Jakiś konkretny model brać a jakiegoś unikac?

    Przejrzalem kilka ... przy niektorych sprzedawca sam ostrzega, ze to
    jednak nie jest calkiem dobre urzadzenie.

    J.

  • 4. Data: 2017-11-29 17:41:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SnCu" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-11-29 o 16:35, Kris pisze:
    [...]
    >Laserówki polecam, ale nie używki.

    Kazda nowa po pierwszym wydruku staje sie uzywką :-

    >W tanich laserach < 500 zł często psuje się transport papieru.

    Mam w firmie taka
    http://allegro.pl/kolorowa-drukarka-laserowa-brother
    -hl-41-fv-gw-506-i7050014846.html

    Po 25 tys stron papier ciagnie dobrze.

    >Dopóki drukarka jest na gwarancji, to naprawią za darmo. Po
    >gwarancji - koszt naprawy porównywalny z wartością używanej drukarki,
    >więc nie warto.

    Wniosek:
    a) zobaczyc czego jest najwiecej w ofertach i wybrac taka gdzie da sie
    kupic tanio druga na czesci,
    b) lub sobie d* nie zawracac - ile wydrukuje to wydrukuje, kupi sie
    nowa uzywana ...

    Ja bym raczej sprawdzil po ile tonery w pryzmacie/allegro - zeby sie
    nie okazalo, ze drukarka 200, tonery 800 :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-11-29 18:03:51
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 29.11.2017 um 16:35 schrieb Kris:
> [...]
    -3-1003
    > Czy taka używka za 200-400zł spełni moje wymagania?
    > Jakiś konkretny model brać a jakiegoś unikac?
    To, co kosztuje to nie drukarka, tylko kartridże. Drukarkę dostaniesz
    prawie za darmo. Poszukaj takiej, gdzie tonery są ok w cenie.
    Jeżeli chcesz drukować na folii, grubym papierze itd, to potrzebujesz
    drukarkę ze zmienną temperafurą fiksatora. Na ogół ustawiasz przez
    ustawienia drivera. Inaczej smaruje.
    Fotografie wychodzą niespecjalne. Ale to raczej cecha laserówek jako takich.

    Waldek

  • 6. Data: 2017-11-29 19:26:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To, co kosztuje to nie drukarka, tylko kartridże. Drukarkę dostaniesz
    > prawie za darmo. Poszukaj takiej, gdzie tonery są ok w cenie.
    i to jest dobra myśl. ja kupiłem starą drukarkę HP za 30zł. z czasów gdy
    nie urządzenia miały być trwałe a nie tanie. tusze ma po kilkadziesiąt
    ml, co do niedawna było ewenementem (a w tanich drukarkach nadal jest)
    Co ciekawe kupiłem tusze oryginalne, przeterminowane po 15zł. czyli
    60zł, za coś co jest co prawda stare, ale bardziej nie będzie a jakość
    wydruku na oryginalnych tuszach jest więcej niż zadowalająca.
    Mimo że polecam atramentówkę -zastanów się czy nie warto.
    ToMasz

  • 7. Data: 2017-11-29 19:46:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/29/2017 4:35 PM, Kris wrote:
    > Potrzebuję dla córki drukarki kolorowej

    Uderzaj w HP. Jeśli masz miejsce to HP3800 jak nie masz to sa mniejsze,
    koniecznie stare bo tam jest 99% szansy na to ze toner da się napełnić a
    chip wymienić (np. 20zł za chip). Da się z tonerami które wystarcza na
    lata wyszarpać tą 3800 za 150zł ale trzeba się przyczaić na allegro.
    Drukarka bardzo trudna do zajechania i kosztuje 0 ponieważ od kilku lat
    jest wyrzucana z biur w których się najzwyczajniej znudziła a budżet na
    coś trzeba wydać.

    Atramentowe? Daj sobie spokój - to tylko kłopot.

    Zastanów się czy aby na pewno musi być kolor. Czasem warto wziąć cz-b
    laser + atramentową do koloru.

    > Dlatego myślę ze laserówka to niegłupi pomysł

    Zgadza sie, aczkolwiek na płytach nie podrukujesz i jakośc zdjęć nie
    powala (co nie znaczy że jest kiepska, jest tylko mało fotograficzna).
    Laser nie ma konkurencji nigdzie, poza pierdołami, choć przyznaje ze dla
    dziecka czasem te pierdoły mają znaczenie.

  • 8. Data: 2017-11-29 20:13:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 19:26:02 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > Mimo że polecam atramentówkę -zastanów się czy nie warto.

    Dla mnie nie warto- wtedy gdy córka chce drukować akurat nie działa bo kartridze
    zaschniete
    Do naszych domowych zastosowań atramentówka bez senu.

  • 9. Data: 2017-11-29 20:16:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 18:03:53 UTC+1 użytkownik Waldemar napisał:
> [...]
    > To, co kosztuje to nie drukarka, tylko kartridże. Drukarkę dostaniesz
    > prawie za darmo. Poszukaj takiej, gdzie tonery są ok w cenie.

    Do takich wniosków to już doszedłem a moj post tu jest po to żeby mi doradzić jakiej
    KONKRETNIE szukać

    > Jeżeli chcesz drukować na folii, grubym papierze itd,

    Takich zboczonych domowników nie mam;)
    to potrzebujesz
    > drukarkę ze zmienną temperafurą fiksatora.

    Mam się z tego wyspowiadać?

  • 10. Data: 2017-11-29 20:23:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 19:46:36 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Uderzaj w HP.

    Ok dzięki za konkrety
    > Jeśli masz miejsce to HP3800

    Miejsca mam multum bo drukarka będzie stała tam gdzie jej nikt nie widzi
    > Atramentowe? Daj sobie spokój - to tylko kłopot.

    Chyba już pisałem że atramentówki kolejnej nie chę w domu widzieć
    > Zastanów się czy aby na pewno musi być kolor. Czasem warto wziąć cz-b
    > laser + atramentową do koloru.
    Laser czb mam jakiegos lexmarka(i go zostawię dopóki działa) tu zastrzeżeń nie mam
    ale wymagania takie że kolor mui być
    A atramentówki nie chce;)

> [...]
    > Laser nie ma konkurencji nigdzie, poza pierdołami, choć przyznaje ze dla
    > dziecka czasem te pierdoły mają znaczenie.

    Jak wymagania młoda doprecyzuję to sie sprzęt zmieni na taki żeby jej pasował
    Na razie potrzebne coś jak napisałem w pierwszym poście.