  • 1. Data: 2018-12-27 07:01:24
    Temat: Drukarka laserowa
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    Witam

    Proszę szanownych grupowiczów o radę w sprawie zakupu drukarki laserowej.

    1. Nowa, czy używana? Mam małe potrzeby co do ilości drukowania.

    2. Mono, czy kolor?

    Jeśli używana to jakiej firmy?

    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok.

  • 2. Data: 2018-12-27 08:41:57
    Temat: Re: Drukarka laserowa
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 07:01:28 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
    > Witam
    >
    > Proszę szanownych grupowiczów o radę w sprawie zakupu drukarki laserowej.
    >
    > 1. Nowa, czy używana? Mam małe potrzeby co do ilości drukowania.

    Ja kupiłem polesingową dell 1135n jakieś trzy lata temu.
    Nic nie stuka nic nie puka.
    Czasami drukuje >100 stron a potem przez pół roku nic.
    Polecam

  • 3. Data: 2018-12-27 15:31:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 07:01, Kamil pisze:

    > 2. Mono, czy kolor?

    A to już chyba Ty masz to określić.
    A jak nie to zapytaj dzieciaka czy będzie chciał aby mu do szkoły
    wydrukować coś kolorowego.

    Ja tak mało drukuję, że kupiłem kolor. Wymieniłem do tej pory tylko
    jeden startowy. Startowe na 500 stron, drukarka ma 7 lat albo lepiej.
    Xerox 6125N

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2018-12-28 03:47:04
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 15:31, Irokez pisze:

    > A to już chyba Ty masz to określić.
    > A jak nie to zapytaj dzieciaka czy będzie chciał aby mu do szkoły
    > wydrukować coś kolorowego.

    Dzięki za odpowiedzi. Pytanie o kolor miało na celu ocenę jakości druku
    w kolorze. Podobno atramentówki są pod tym względem lepsze.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-12-28 11:40:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-28 o 03:47, Kamil pisze:

    > Dzięki za odpowiedzi. Pytanie o kolor miało na celu ocenę jakości druku
    > w kolorze. Podobno atramentówki są pod tym względem lepsze.

    Jak chcesz robić fotki to tak (pod warunkiem tuszów oryginalnych lub
    dobrych zamienników).
    Na moim wydrukowałem na papierze foto swoją facjatę do dokumentów i nikt
    się nie przyczepiał. Kartki świąteczne na paczki też spoko. Grafika do
    dokumentów tym bardziej.

    > Pozdrawiam

    i nawzajem

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2018-12-28 17:04:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2018 07:01, Kamil wrote:
    > 1. Nowa, czy używana? Mam małe potrzeby co do ilości drukowania.

    Używana, ale popularna.

    Przykładowo HP 1600. Żenująco niska cena, żenująco tanie tonery, od
    dawna nie ma problemu z tonerami zamiennymi. Cieżko zajechać.

    > 2. Mono, czy kolor?

    Kolor. Bo kosztuje tyle samo co cz-b jeśli używana, czyli w cenie złomu.

    Chwile temu kupiłem sprawn HP 1600 za 50zł. Po wyczyszczeniu optyki
    drukuje jak nowa. Przed czyszczeniem drukowała znakomicie.

    Prywatnie zaś używam HP3800. Ma gorsze kolory niż 1600 ale za to drukuje
    bardzo skomplikowane rzeczy bez marudzenia o braku pamięci. Co nie
    znaczy że 1600 marudzi, chyba że ma do wydrukowania PDFa z miliardem
    trójkątów. Dostałem kiedyś takiego pdfa z banku. Ale trzeba brać
    poprawkę że tam idioci pracują.

  • 7. Data: 2018-12-28 17:07:37
    Od: ń <k...@t...sie>

    Kolor laserowy to spory klamot w chałupie.

    -----

  • 8. Data: 2018-12-28 17:51:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-28 o 17:07, ń pisze:
    > Kolor laserowy to spory klamot w chałupie.

    Zwłaszcza jednoprzebiegowy, ale akurat ten model taki wielki znowu nie
    jest - 40cm x 45cm x 39cm - trochę wyższy niż kolorowe kompaktowe
    drukujące w ślimaczym tempie Samsungi 4-ro przebiegowe.
    Ale mam dla niego fajne miejsce w garderobo-graciarni.
    Podpiąłem do niego nano-router od TP-Linka (TL-WR702N) jako klienta i po
    sieci wifiriffi sobie drukarka śmiga.

    Toner zamiennik widzę po 23zł do 6125 lub zasypka z czipem za 13zł.
    Fajnie.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2019-04-27 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil n...@t...pl ...

    > 2. Mono, czy kolor?

    ROTFL
    Skad my mamy wiedziec co ty hccesz drukowac?!?!?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 10. Data: 2019-04-28 13:51:10
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    > ROTFL
    > Skad my mamy wiedziec co ty hccesz drukowac?!?!?

    Szanowny kolego Budzik. A kto to może wiedzieć jakie potrzeby w zakresie
    drukowania pojawią się jutro? Zwykle wystarcza mono, ale pewien Urząd
    zażądał ksero mojego prawa jazdy w proporcji 2x1 i w kolorze. Można to było
    przewidzieć? Tak, że zamiast się przemądrzale podśmiewać, wypadało by
    przeanalizować za i przeciw. Oczywiście w ujęciu koszty/funkcjonalność.