  • 1. Data: 2019-08-24 17:22:55
    Temat: Durczok może stracić pozwolenie na broń
    Od: u2 <u...@o...pl>

    pijany kierowca z bronią, na autostradzie ? strach się bać:)

    https://wpolityce.pl/kryminal/460749-durczok-moze-st
    racic-pozwolenie-na-bron

    Potwierdzają się ustalenia portalu wPolityce.pl. Durczok może stracić
    pozwolenie na broń. Policja wszczęła postępowanie

    Dziennikarz Kamil Durczok ma kolejne kłopoty. Jak donosi portal
    tvp.info, śląska policja wszczęła postępowanie, mające cofnąć Durczokowi
    pozwolenie na broń. Potwierdzają się tym samym ustalenia portalu
    wPolityce.pl, że Durczok może usłyszeć kolejny zarzut za posiadanie przy
    sobie niebezpiecznej broni będąc pod wpływem alkoholu.

    Policjanci znaleźli pistolet walther w specjalnej kasetce, która
    znajdowała się w samochodzie Durczoka. Przypomnijmy, że dziennikarz
    doprowadził do kolizji na autostradzie A1 będąc pod wpływem alkoholu.

    CZYTAJ TAKŻE: NASZ NEWS. Szokujące informacje w sprawie Durczoka! W
    samochodzie byłego dziennikarza TVN znaleziono broń palną

    W przypadku wymienionej przez pana osoby [Kamila Durczoka - red.]
    postępowanie takie zostało wszczęte niezwłocznie po uzyskaniu informacji
    o zdarzeniu z jej udziałem. Zgodnie bowiem z art. 18 ust. 1 pkt 4 ustawy
    o broni i amunicji, właściwy organ Policji cofa pozwolenie na broń,
    jeżeli osoba, której takie pozwolenie wydano, przemieszcza się z
    rozładowaną bronią albo nosi broń znajdując się w stanie po użyciu
    alkoholu, środka odurzającego lub substancji psychotropowej albo środka
    zastępczego

    -- powiedział dziennikarzowi TVP INFO zespół prasowy katowickiej komendy
    wojewódzkiej.

    Durczokowi ponadto ma grozić jeszcze jeden zarzut.

    Noszenie broni w stanie po użyciu alkoholu jest wykroczeniem.
    Przepis art. 51 ust. 2 pkt 4 wymienionej ustawy stanowi o tym, że kto
    nosi broń znajdując się w stanie po użyciu alkoholu, środka odurzającego
    lub substancji psychotropowych albo środka zastępczego podlega karze
    aresztu albo grzywny

    -- podała KWP w Katowicach.

    Według informacji medialnych, Kamil Durczok ma posiadać pozwolenie na
    broń od 20 lat.

    as/TVP INFO

    autor: Zespół wPolityce.pl

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-24 19:25:21
    Temat: Re: Durczok może stracić pozwolenie na broń
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-24 o 17:22, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-24 20:41:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-24 o 17:22, u2 pisze:
    > w specjalnej kasetce

    "2. Broń do ochrony osobistej, ochrony bezpieczeństwa innych osób oraz
    mienia może być załadowana bez wprowadzonego naboju do komory nabojowej
    i przewożona w stanie zabezpieczonym."
    https://www.prawo.pl/akty/dz-u-2000-31-390,16867984.
    html

    Co to znaczy zabezpieczona? Bezpiecznikiem przy broni? Bo jeżeli w
    kasetce to trochę zejdzie czasu aż otworzę a napastnik tuż, tuż.

    Robert

  • 4. Data: 2019-08-24 21:29:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Co to znaczy zabezpieczona? Bezpiecznikiem przy broni? Bo jeżeli w
    > kasetce to trochę zejdzie czasu aż otworzę a napastnik tuż, tuż.

    ano jak jedzie pijany kierowca autostradą, to widać ma powody, aby wieźć
    odbezpieczoną broń gotową do strzału w kierunku wrogów, czyli tępego
    moherowego ciemnego l*da:)

    --
    I love love

  • 5. Data: 2019-08-25 11:03:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Co to znaczy zabezpieczona? Bezpiecznikiem przy broni? Bo jeżeli w
    > kasetce to trochę zejdzie czasu aż otworzę a napastnik tuż, tuż.

    Bezpiecznikiem. Niektóra broń miewa skrzydełkowy, a niektóra zwalniany
    inaczej. COLT1911 przykładowo ma bezpiecznik zwalniany chwytem broni,
    który między innymi zastosowano w naszym VIS-ie. Ale bywają takie, które
    nie mają (np. TT) i tej broni raczej z nabojem w komorze się nie powinno
    nosić ze względów bezpieczeństwa. .

  • 6. Data: 2019-08-25 15:07:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > który między innymi zastosowano w naszym VIS-ie. Ale bywają takie, które
    > nie mają (np. TT) i tej broni raczej z nabojem w komorze się nie powinno

    To wracając do Durczoka i w świetle tego co napisałeś... czego się go
    czepiają?
    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że miał w kasetce ale przeładowany.

    Robert

  • 7. Data: 2019-08-25 15:18:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To wracając do Durczoka i w świetle tego co napisałeś... czego się go
    > czepiają?
    > Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że miał w kasetce ale przeładowany.

    oj Wania, Wania:)

    jak popełnił przestępstwo jazdy po pijaku to należy mu cofnąć
    uprawnienia do posiadania broni, takie są przepisy

    trudno wyczuć co ten gostek ma pod kopułą, ciągle nadaje na tępy ciemny
    moherowy l*d:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-08-25 20:50:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2019 o 15:07, Robert Wańkowski pisze:

    > To wracając do Durczoka i w świetle tego co napisałeś... czego się
    > go czepiają? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że miał w kasetce
    > ale przeładowany.

    Jeśli jesteś pod wpływem alkoholu, to nie możesz mieć broni palnej -
    nawet w kasetce. Nie jest ważne, czy masz ją z nabojem w komorze, z
    nabojem w magazynku czy przykładowo w ogóle bez amunicji.

  • 9. Data: 2019-08-25 21:35:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jeśli jesteś pod wpływem alkoholu, to nie możesz mieć broni palnej -
    > nawet w kasetce. Nie jest ważne, czy masz ją z nabojem w komorze, z
    > nabojem w magazynku czy przykładowo w ogóle bez amunicji.

    Jeżeli są takie przepisy, to bardzo dobrze, bo jak można jeździć po
    pijaku autostradom czy ekspresówką, to można też latać po pijaku z
    gnatem po mieście.
    Tylko po co jakieś postępowania? Powinni z automatu wszystką broń
    zabierać, a Durczoki czy inne celebryty ewentualnie udowadniać, że nic
    złego stać się nie mogło.

  • 10. Data: 2019-08-25 22:16:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.08.2019 o 21:35, nadir pisze:

> [...]
    > Tylko po co jakieś postępowania? Powinni z automatu wszystką broń
    > zabierać, a Durczoki czy inne celebryty ewentualnie udowadniać, że nic

    ale ale dopóki nie ma prawomocnego wyroku to bronia leży odłogiem w
    depozycie u kulsonów:)

    --
    I love love