  • 11. Data: 2017-10-04 22:05:28
    Temat: Re: Duża uszczelka
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Ale czy tu nie potrzeba uszczelki, która uszczelnia dwa wirujące
    > względem siebie elementy?
    >
    > Robert

    Tak, ale nie musi to być jakieś superszczelne. Wystarczy, żeby z
    wirującej tarczy się nie kurzyło pod spód, gdzie jest napęd i to tyle.
    Jacek

  • 12. Data: 2017-10-05 08:11:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-04 o 22:05, Jacek pisze:

    > Tak, ale nie musi to być jakieś superszczelne. Wystarczy, żeby z
    > wirującej tarczy się nie kurzyło pod spód, gdzie jest napęd i to tyle.
    Myślałem, że to jakaś wirówka do wzbogacania. ;-)

    To zwykłą samoprzylepną z marketu. R nie mają, ale D,E,I,P są.
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1KZ6cOFXXXXb3XXXXq6xXF
    XXXR/Door-font-b-Window-b-font-EPDM-Rubber-Adhesive-
    Sealing-Strip-Wardrobe-Seals-font-b-Gasket.jpg

    To trzeba coś odciąć.
    http://www.malicki.com.pl/images/alu.jpg

    Robert

  • 13. Data: 2017-10-05 15:41:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Myślałem, że to jakaś wirówka do wzbogacania. ;-)
    Uranu ;-)

    > To zwykłą samoprzylepną z marketu. R nie mają, ale D,E,I,P są.
    > https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1KZ6cOFXXXXb3XXXXq6xXF
    XXXR/Door-font-b-Window-b-font-EPDM-Rubber-Adhesive-
    Sealing-Strip-Wardrobe-Seals-font-b-Gasket.jpg
    Te już ćwiczyłem. Odklejają się po kilku dniach. Obroty i kurz robią swoje.
    Jacek

  • 14. Data: 2017-10-05 16:28:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 05.10.2017 o 08:11, Robert Wańkowski pisze:
> [...]

    Sealing-Strip-Wardrobe-Seals-font-b-Gasket.jpg
    >Te już ćwiczyłem. Odklejają się po kilku dniach. Obroty i kurz robią

    Mozesz zostawic gumke, ale zmienic klej.
    Dosc dobre sa cyjanoakrylowe, np PascoFix.

    J.

  • 15. Data: 2017-10-05 20:27:54
    Od: 4...@g...com

    To moze sznur azbestowo grafitowy. Tylko trzeba do niego rynienke w ktorej bedzie
    lezal dorobic.

  • 16. Data: 2017-10-05 20:44:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-05 o 20:27, 4...@g...com pisze:
    > To moze sznur azbestowo grafitowy.
    A ten azbest jest eko? Czy to inny azbest niż ten z dachów?

    Robert

  • 17. Data: 2017-10-05 21:19:47
    Od: 4...@g...com

    Tylko jeden gatunek azbestu jest rakotworczy. Skad mam wiedziec czy ten na sznury
    azbestowo grafitowe jest szkodliwy. Jak azbest nie pasuje to sa sznury bawelniano
    grafitowe, bawelniano teflonowe i jeszcze kilka rodzajow.