  • 1. Data: 2019-07-18 12:55:34
    Temat: Duze przebiegi
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=RDymey23Zts

    tu Passerati ale znajomy znalazl ostatnio chetnego na Mondeo IV z przebiegiem powyzej
    300 tkm ... kluczem do sukcesu jest chyba regularna wymiana oleju no i oczywiscie
    normalna eksploatacja

  • 2. Data: 2019-07-18 21:31:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Samochody nie sa zbudowane z samych silnikow i tarcz hamulcowych. Czyli elementow
    ktore mozna naprawic albo wymienic. Istotna jest karoseria a raczej stan blach i jak
    jest zaawansowana korozja. To korozja robi dalsza eksploatacje nieoplacalna. Jedz na
    duze zlomowisko gdzie urzedowa zlomuja samochody. Niedawno bylem bo to miejsce gdzie
    sie zaopatruje w silniczki do wycieraczek. Fajne, ciekawe samochody tam byly. I
    wszystko w nich warto bylo by zrobic gdyby nie stan karoserii.

  • 3. Data: 2019-07-18 22:02:21
    Temat: Re: Duze przebiegi
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2019 o 12:55 <p...@g...com> pisze:

    > ale znajomy znalazl ostatnio chetnego na Mondeo IV z przebiegiem powyzej
    > 300 tkm ... kluczem do sukcesu jest chyba regularna wymiana oleju no i
    > oczywiscie normalna eksploatacja

    ja zazwyczaj sprzedaję swoje auta jak dojadę powyżej 300kkm ( rekord to
    370 ) - nie mam problemów ze sprzedażą. Ostatnie C4 GP (miało trochę mniej
    - 260-270tkm, nie pamietam dokałdnie) kupił pierwszy kupiec, który do mnie
    przyjechał.

    TG

  • 4. Data: 2019-07-19 07:29:58
    Od: p...@g...com

[...]

    mam inne doswiadczenia, golf IV 300tkm zero korozji, zafira b 300 tkm to samo oba
    krecily po 60 tkm+ rocznie na niemieckich autostradach, zafira przeszla podwojny TUV
    przed sprzedaza bo Dekra akurat robila akcje weryfikacji swoich stacji wiec te auta
    nie zdazyly zardzewiec :-) 300 tkm to raczej granica mentalna kiedy mowie dosc i
    rozgladam sie za nastepnym

  • 5. Data: 2019-07-19 10:22:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lipca 2019 12:55:35 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > tu Passerati ale znajomy znalazl ostatnio chetnego na Mondeo IV z przebiegiem
    powyzej 300 tkm ... kluczem do sukcesu jest chyba regularna wymiana oleju no i
    oczywiscie normalna eksploatacja

    Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał
    Kluczem do sukcesu jest karoseria. Silnik da się dość tanio naprawić albo wymienić a
    jak rdza zacznie żreć podłogę to już chociażby grzebanie przy zawieszeniu itp jest
    ryzykowne i nieopłacalne.

  • 6. Data: 2019-07-19 10:25:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lipca 2019 07:29:59 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

> [...]
    nie zdazyly zardzewiec :-) 300 tkm to raczej granica mentalna kiedy mowie dosc i

    Ale nie łacz przebiegu z korozją.
    Jak Tomek wyżej pisze że sprzedaje auta w okolicach 300tys przebiegu ale zapewne sa
    to kilkuletnie a nie kilkunastoletnie auta.
    Więc wie auta ma większe znaczenie jak przebieg.

  • 7. Data: 2019-07-19 10:31:48
    Od: p...@g...com

    --Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał

    jasne a ty mu uwierzysz ? nie ma kwitów to koniec rozmowy

    --Kluczem do sukcesu jest karoseria. Silnik da się dość tanio naprawić albo wymienić
    a jak rdza zacznie żreć podłogę to już chociażby grzebanie przy zawieszeniu itp jest
    ryzykowne i nieopłacalne.

    wiem ze Ford ma slabe blachy ale zeby w 9-cio letnim topowym aucie podloga
    przerdzewiala to juz przesada :-)

  • 8. Data: 2019-07-19 10:36:12
    Od: p...@g...com

    --Jak Tomek wyżej pisze że sprzedaje auta w okolicach 300tys przebiegu ale zapewne sa
    to kilkuletnie a nie kilkunastoletnie auta.

    niekoniecznie, golf IV byl z 2001r czyli i wiek i przebieg konkretny

    --Więc wie auta ma większe znaczenie jak przebieg.

    tylko dla korozji choc kilkuletnie raczej nie rdzewieją

  • 9. Data: 2019-07-19 10:52:01
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-19 o 10:31, p...@g...com pisze:

    > --Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał
    >
    > jasne a ty mu uwierzysz ? nie ma kwitów to koniec rozmowy

    Jest sporo metod na wyrobienie sobie zdania o prawdomówności.
    Sprawdzanie kwitów jest wygodne ale dzisiaj coraz mniej osób je trzyma.

> [...]
    itp jest ryzykowne i nieopłacalne.

    > wiem ze Ford ma slabe blachy ale zeby w 9-cio letnim topowym aucie podloga

    Przesada to jest jak w pięcioletnim rdzewieją zewnętrzne, górne
    i widoczne elementy karoserii. A były przypadki ze rdzewiały jeszcze
    na gwarancji.
    Podłoga słabo zabezpieczona fabrycznie i nie zabezpieczona dodatkowo
    przez właściciela "bo po co? to nowe auto" ma prawo.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-07-19 11:09:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lipca 2019 10:31:49 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał
    >
    > jasne a ty mu uwierzysz ? nie ma kwitów to koniec rozmowy

    Tak się składa ze mój dobry znajomy od lat komis samochodowy prowadzi
    Kwity jakie chcesz do jakiego chcesz auta zorganizuje praktycznie od ręki