  • 1. Data: 2012-11-14 08:48:03
    Temat: Duże przebiegi dla benzyniaka
    Od: "R." <n...@m...pl>

    Cześć,

    Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale
    ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale
    czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

    R.

  • 2. Data: 2012-11-14 08:49:17
    Temat: Re: Duże przebiegi dla benzyniaka
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 08:48:04 UTC+1 użytkownik R. napisał:
    > Cześć,
    >
    > Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale
    > ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale

    no to "skoryguj" sobie licznik i ustaw np 180tys

  • 3. Data: 2012-11-14 08:53:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
> [...]
    > ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale
    > czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

    Za jakiś miesiąc spotkasz ten samochód z przebiegiem 164k 40% większą.

    Lewis

  • 4. Data: 2012-11-14 08:54:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 08:53, Lewis pisze:

    > Za jakiś miesiąc spotkasz ten samochód z przebiegiem 164k 40% większą.

    i 40% większą ceną.

    Lewis

  • 5. Data: 2012-11-14 09:08:17
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 08:49, Jimiasty pisze:

    > no to "skoryguj" sobie licznik i ustaw np 180tys

    to fakt, znacznie wydłuża to żywotność silnika, choć nie wiedzieć czemu
    przy 200kkm samochody się psują (mój się nie zepsuł, ale jak go kupiłem
    miał 180kkm po 3 latach...)
    Nie wiem jak benzyniaki, diesle jakie miałem miały pewnie od 300tys do
    hmm około miliona kilometrów (ten +-milion to VW T4, jak go kupiłem miał
    240kkm na liczniku, jak sprzedawałem 320kkm, ale niedaleko gość
    sprzedawał takie auto z przebiegiem na liczniku 690000km i wizualnie
    dużo mniej zużyty więc obstawiam że mój miał sporo więcej...)
    Ale ja to się nigdy przebiegiem nie sugerowałem - nie ma to
    najmniejszego sensu. Gdy szukałem 3-letniej Octavii z danym silnikiem to
    te od 1 właściciela w Polsce miały 140kkm, od firmy 180kkm, a ściągnięte
    z Niemiec lub od 2 właściciela w większości 70-110tys.km...
    Bo ile osób sprzedaje po trzech latach auto tracąc na tym jakieś 40000zł
    (nie wiem ile kosztowała nowa z 2.0TDI 140KM i m.in. ksenonami ale
    zgaduję że dobrze ponad 70000zł) jeśli nie ma odpowiedniego przebiegu?

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-11-14 09:30:08
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 09:08:15 UTC+1 użytkownik dddddd napisał:

    > Gdy szukałem 3-letniej Octavii z danym silnikiem to
    > te od 1 właściciela w Polsce miały 140kkm, od firmy 180kkm,

    3 letnie auto z takim przebiegiem! Panie toz to sie nie oplaca 8-10 letnie maja
    zazwyczaj nizsze przebiegi a i cena tez nizsza :))))

  • 7. Data: 2012-11-14 09:47:48
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    W dniu 2012-11-14 08:54, Lewis pisze:

    > i 40% większą ceną.

    albo sam odkręci licznik żeby sprzedać rzęcha w którego wtopi kasę

  • 8. Data: 2012-11-14 09:49:19
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "R." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale
    > czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

    W 10 letnim renault to w zasadzie wszystko może byc do remontu, więc skoro
    cena atrakcynja, a auto jeździ to można kupić. W razie wtopy oddasz na złom
    nie tracąc za wiele. Na przebieg nie ma co patrzeć.

  • 9. Data: 2012-11-14 09:52:42
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 09:30, Jimiasty pisze:

    > 3 letnie auto z takim przebiegiem! Panie toz to sie nie oplaca 8-10 letnie maja
    zazwyczaj nizsze przebiegi a i cena tez nizsza :))))

    wiem, dlatego inne auto które mam ma 13 lat i podobny przebieg na
    liczniku ;) (auto jako nowe kosztujące ponad 200.000zł, ale jak się ma
    tyle pieniędzy to można sobie pozwolić na to żeby autem nie jeździć i
    pozbyć się go za grosze :P) sądząc po przebiegu to auta które jeżdżą na
    co dzień po naszych drogach nie są odsprzedawane a od razu utylizowane,
    sprzedaje się tylko te co jeżdżą do kościoła ;)
    a VW T4 jak sprzedawałem i mówiłem że nie wiem ile ma przebiegu, a na
    liczniku napisane 320000 to jeden mi powiedział że to już na złom,
    silnik do remontu z takim przebiegiem itp ;)

    Lukasz

  • 10. Data: 2012-11-14 10:23:29
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
> [...]
    > ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale
    > czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

    To dość sporo, bo wychodzi średnio koło 40000 rocznie, a to powyżej
    średniej.

    ALE:
    Jeśli samochód wygląda adekwatnie do wieku, nie jest zaniedbany, nie
    cieknie, nie ma luzów, gdzie nie powinien, nie wyje, hamuje, nie ma
    dziur itp. to oznacza również, że obecny właściciel miał jakieś zaufanie
    do samochodu, skoro był nim w stanie tyle nakręcić.

    Z drugiej strony odważny sprzedawca - większość na jego miejscu skręca
    do 194000 km ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański