  • 1. Data: 2019-04-20 22:45:32
    Temat: Dużo interntu na prepaidzie
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Witajcie.
    Stało sie tak, że członek rodziny musi spędzić trochę czasu w szpitalu.
    Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?
    Pozdrawiam, Michał

  • 2. Data: 2019-04-20 22:46:49
    Temat: Re: Dużo interntu na prepaidzie
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-20 o 22:45, sp5it pisze:
> [...]
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    Podpinam się do pytania. Tylko bardzo Was proszę o nielistowanie
    substytutów typu Aero2 :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 3. Data: 2019-04-21 11:59:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.04.2019 o 22:45, sp5it pisze:
> [...]
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    na 100% allegro, 500 giga na 5 miesięcy za 100-150zł

    wpisz w allegro internet gsm, albo internet lte w orange, sam znajdź
    optymalny okres/ilość danych

    tu przykładowy link, 72 giga za 6+6zeta
    https://allegro.pl/oferta/internet-na-karte-orange-7
    2-gb-na-21-dni-3g-lte-7979415521

    goście sprzedający te karty sim, są małomówni, kontakt mizerny, wysyłka
    za kilka dni - jak piszą w opisie. jak chcesz skrócić ten czas, telefonu
    do nich przed zakupem. natomiast są uczciwi, na kilka, kilkanaście
    zamówinych kart, wszystkie w 100% działały jak w opisie. teraz nawet
    łopatologiczne instrukcje dodają - jak sprawdzić, jak przedłużyć...
    (przedłużenie na rok - 30zł!)

    ToMasz
    PS
    Mnie takie rozwiązanie jest mega wygodne. w "no limitach" jest 5-10
    giga, co miesiąc, nie przechodzi na następny. Ale ja potrzebuje 0.5-2
    giga, a jak właśnie trafiam do szpitala, albo jadę nad morze -
    potrzebuje 2 giga dziennie!. Transfer z podlinkowanych kart sim możesz
    wykorzystać dokładnie tak jak potrzebujesz. nawet pierwszego lub
    ostatniego dnia cały.
    PPS
    oni kupują karte sim, "nabijają" ją kasą i promocjami, następnie
    zgromadzone pieniądze zamieniają na smsy premium, do zakupu większej
    lufy w czołgu world of tanks lub innej grze. stąd, trwa to dzień lub
    dwa. jeśli masz jak spożytkować taką kasę, przelew sms czy coś innego i
    chcesz się w to bawić samodzielnie - możesz sam zrobić taki numer, wtedy
    osoba w szpitalu dostanie sima dzisiaj.

  • 4. Data: 2019-04-21 13:54:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Apr 2019 11:59:17 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >Mnie takie rozwiązanie jest mega wygodne. w "no limitach" jest 5-10
    >giga, co miesiąc, nie przechodzi na następny.
    Są takie oferty gdzie przechodzą:
    https://www.play.pl/resources/pdf/2017/Regulamin-Ofe
    rty-Promocyjnej-Formula-Unlimited_20072017.pdf
    pkt 8

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2019-04-21 20:47:50
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 20.04.2019 22:45, sp5it wrote:
> [...]
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    Myślę, że warto wspomnieć o tym, że do IPLA jest (o ile się nie mylę)
    darmowy transfer w sieci Plus, w tym w prepaidzie.
    I, o ile się nie mylę, to spora część pakietów w IPLA są dla użytkownika
    Plusa za pół ceny.
    http://www.plus.pl/uslugi/ipla

    Poza tym istnieje pakiet PLUSFREE, w którym za darmo można obejrzeć 5
    kanałów (Polsat News, Polsat News 2, Superstacja, Polsat Play, Polsat
    Cafe). Obecnie obowiązuje promocja i za darmo można obejrzeć kilkanaście
    kanałów więcej:
    https://www.ipla.tv/pakiety/PLUSFREE

    Z tego pakietu sam korzystam po "wyrobieniu" na numerze w Plusie roku
    ważności konta (koszt 10zł - 5zł za starter + 5zł za doładowanie), aby
    nie ponosić dodatkowych kosztów utrzymania ważności konta, bo "zwykłe"
    numery mam w innych sieciach.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-04-22 22:54:51
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Stało sie tak, że członek rodziny musi spędzić trochę czasu w szpitalu.
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?
    > Pozdrawiam, Michał

    Jak mało potrzeba to RedBullMobile - SiemaPL - 3 PLN za 1 GB.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2019-04-23 11:48:40
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    WAM was thinking very hard :

    > Są takie oferty gdzie przechodzą:
    > https://www.play.pl/resources/pdf/2017/Regulamin-Ofe
    rty-Promocyjnej-Formula-Unlimited_20072017.pdf
    > pkt 8

    Ten regualmin jest nieaktualny. Od około miesiąca jest nowy gdzie w
    formule unlimited GB się nie sumują. Oczywiście wszystko dla obecnych,
    jak ktoś został na starych zasadach to póki nie zapomni się doładować,
    albo straci ważność będzie korzystał na starych warunkach.
    Obecnie aktywując formułę unlimited nie ma już sumowania GB.

  • 8. Data: 2019-04-23 11:51:06
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    sp5it presented the following explanation :
> [...]
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    w rbm5 masz 100gb za 40zł, potem lejek 32kb/s
    play internet na kartę za 49zł masz 100gb potem lejek 1Mb/s

  • 9. Data: 2019-04-23 11:55:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    W tym przypadku oferta może nie będzie pasować, ale komuś się może przydać:

    w Orange na kartę jest internet, który za 7zł tygodniowo daje 3gb do
    wykorzystania przez ten tydzień. W każdym kolejnym tygodniu za te same
    7zł dostaje się 1gb więcej.

    Na początku jest może mało, ale po paru tygodniach limity zwiększają się
    do skromnego domowego limitu. Po pół roku jest to już jakieś 28gb na
    tydzień, po roku ponad 50gb na tydzień itd. Po pewnym czasie ofertę
    można już traktować jak prawdziwy nolimit. Gigabajty niewykorzystane w
    danym tygodniu przechodzą na kolejny.

    Początkowy okres można przetrwać ładując za 200zł i dostając za to
    ekstra 100gb.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2019-04-23 12:14:54
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    on 2019-04-20, sp5it supposed :
> [...]
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    W tym wątku to chyba nikt z netu mobilnego nie korzysta. Jakieś iple i
    inne rzeczy z obrazem i dźwiękiem pochłaniają sporo GB zależnie od
    rozdzielczości materiału, a tu ktoś poleca jakiś 1gb czy 3gb. No
    przecież to śmieszne jest.