  • 1. Data: 2018-01-12 21:59:47
    Temat: Dwa SIM-y
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Pytam teoretycznie.
    Jest smartfon, w który na jednym SIM-ie mamy transfer danych a na drugim
    resztę?
    Aby to działało automatycznie, bez ingerencji użytkownika.

    Robert

  • 2. Data: 2018-01-12 22:19:58
    Temat: Re: Dwa SIM-y
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/12/2018 9:59 PM, Robert Wańkowski wrote:
    > Jest smartfon, w który na jednym SIM-ie mamy transfer danych a na drugim
    > resztę?
    > Aby to działało automatycznie, bez ingerencji użytkownika.

    Ustawiasz transmisje danych na druga kartę i masz.

  • 3. Data: 2018-01-12 22:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Jan 2018 22:19:58 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Ustawiasz transmisje danych na druga kartę i masz.

    A MMS na ta karte od gadania beda przychodzic ?

    J.

  • 4. Data: 2018-01-13 08:47:37
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-12 o 22:41, J.F. pisze:

    > A MMS na ta karte od gadania beda przychodzic ?
    >
    > J.

    Będą.

  • 5. Data: 2018-01-13 19:01:58
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Będą.

    Dane MMS-ów liczą się zupełnie inaczej.
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2018-01-13 19:54:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-13 o 19:01, Grzexs pisze:

    > Dane MMS-ów liczą się zupełnie inaczej.

    Czyli pójdą na SIM-a od gadania?

    Robert

  • 7. Data: 2018-01-13 20:58:33
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Czyli pójdą na SIM-a od gadania?
    >
    > Robert

    Hmmm... Raczej na sim, na który przychodzi MMS :) Jak to ten od gadania,
    to tak.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2018-01-15 11:49:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    >Dane MMS-ów liczą się zupełnie inaczej.

    Ja tam juz mialem przypadek, ze MMS nie przeszedl, bo transmisja
    danych w telefonie byla wylaczona.

    J.

  • 9. Data: 2018-01-15 11:50:56
    Od: p...@g...com

    --Ja tam juz mialem przypadek, ze MMS nie przeszedl, bo transmisja danych w telefonie
    byla wylaczona.

    inaczej chyba sie nie da ?

  • 10. Data: 2018-01-15 12:16:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Ja tam juz mialem przypadek, ze MMS nie przeszedl, bo transmisja
    >danych w telefonie byla wylaczona.
    >inaczej chyba sie nie da ?

    Chyba moglby byc ten android inteligentniejszy.

    W kazdym badz razie jestem podejrzliwy w kwestii MMS :-)

    J.