  • 11. Data: 2018-01-15 13:24:19
    Temat: Re: Dwa SIM-y
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-15 o 11:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    > Ja tam juz mialem przypadek, ze MMS nie przeszedl, bo transmisja danych
    > w telefonie byla wylaczona.

    To dziwne, bo transmisję danych mam wyłączoną a mm-sy sms-y przychodzą i
    wychodzą.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-01-15 13:53:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-15 o 13:24, Animka pisze:
    > To dziwne, bo transmisję danych mam wyłączoną a mm-sy sms-y przychodzą i
    > wychodzą.
    Wyślij MMS-a i patrz tam gdzie powinna być ikona transferu danych.
    Pojawi się na czas wysyłania MMS-a.

    Robert

  • 13. Data: 2018-01-15 15:33:00
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > To dziwne, bo transmisję danych mam wyłączoną a mm-sy sms-y przychodzą i wychodzą.

    Wydawało mi się, że SMSy, podobnie jak połączenia
    głosowe, nie wymagają połączenia z Internetem, zresztą
    działały już wtedy gdy komórki nie miały w ogóle dostępu
    do Internetu.
    Natomiast MMSy to inna bajka, zawsze wymagają połączenia
    z Internetem.
    Czy mam rację?

    Zocha

  • 14. Data: 2018-01-15 15:48:22
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > do Internetu.
    > Natomiast MMSy to inna bajka, zawsze wymagają połączenia

    Masz, ale nie do końca. Wymagają połączenia zapewniającego transmisję
    danych, a nie każda transmisja danych to połączenie z internetem. I to
    jest właśnie taki przypadek.

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2018-01-15 15:51:52
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Masz, ale nie do końca. Wymagają połączenia zapewniającego transmisję danych, a nie
    każda
    > transmisja danych to połączenie z internetem. I to jest właśnie taki przypadek.

    Chyba chiałeś powiedzieć, że nie każde połączenie z Internetem
    to transmisja danych, czy tak?

    Zocha

  • 16. Data: 2018-01-15 16:10:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-15 o 15:51, Zocha pisze:
    > Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba chiałeś powiedzieć, że nie każde połączenie z Internetem
    > to transmisja danych, czy tak?

    Nie - dobrze napisał.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-01-15 16:13:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zocha" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    co do zwyklych sms to kiedys pojawila sie opcja "przez GPRS".

    >Chyba chiałeś powiedzieć, że nie każde połączenie z Internetem
    >to transmisja danych, czy tak?

    Nie, MMS wymagaja transmisji danych ... ale nie do internetu.
    Czesto jest osobny APN.

    http://ustaw.orange.pl/ust.aspx
    https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tab
    lety/R%C4%99czna-konfiguracja-MMS-w-telefonie-z-Andr
    oidem/ta-p/7625

    skad ten Android wie, ze akurat tej konfifuracji trzeba uzyc do mms
    ... no chyba, ze jest juz publicznie dostepne przez Internet ...

    J.

  • 18. Data: 2018-01-15 21:44:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-15 o 15:33, Zocha pisze:

> [...]
    > do Internetu.
    > Natomiast MMSy to inna bajka, zawsze wymagają połączenia

    MMS-y, sms-y i połączenia glosowe to usługa operatora z którym zawarłaś
    umowę.
    Mogą być w ramach pakietu albo i nie (tzn mogą być platne).

    --
    animka

  • 19. Data: 2018-01-16 01:05:09
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > MMS-y, sms-y i połączenia glosowe to usługa operatora z którym zawarłaś umowę.
    > Mogą być w ramach pakietu albo i nie (tzn mogą być platne).

    A co to ma do rzeczy?

    Zocha

  • 20. Data: 2018-01-17 16:40:49
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    J.F. wrote on 2018-01-15 :
    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Chyba moglby byc ten android inteligentniejszy.
    >
    > W kazdym badz razie jestem podejrzliwy w kwestii MMS :-)

    Wszystko zależy od telefonu/oprogramowania
    Niektóre smartfony mimo wyłączonej transmisji wysyłają/odbirają mmsy
    bez problemu w innych musi być włączona transmisja danych. Nie ma na to
    reguły. I dual sim nie tu raczej nic do rzeczy.