  • 1. Data: 2009-07-31 21:32:00
    Temat: Dwa bezplatne serwisy zwiekszajace sprzedaz.
    Od: "www.aukcje.fm" <i...@a...fm>

    Witam,

    Oferujemy dwa nowe bezpłatne serwisy internetowe zwiększające sprzedaż dla firm i
    osób prywatnych.

    ---------

    AUKCJE FM - Aukcyjny hipermarket bez kosztów! (www.aukcje.fm)

    Dla firm, dla sklepów, dla osób prywatnych,
    Produkty, usługi, noclegi, wczasy, puby, restauracje,
    Motoryzacja, nieruchomości, praca,
    Nowe, używane, uszkodzone,
    Oferty detaliczne, oferty hurtowe,
    Własny sklep, importy aukcji,
    Setki tysięcy odwiedzin, top pozycje w wyszukiwarkach, PageRank 4,
    Szybka aktywacja, pełne bezpieczeństwo, darmowe powiadamianie przez SMS,
    Wszystko za darmo, bez opłat za promocję, bez kosztów oraz prowizji!

    ---------

    Cenoniada.pl - Wyszukiwarka ofert z funkcją koszyka! (www.cenoniada.pl)

    Dla firm, dla sklepów, dla osób prywatnych,
    Produkty, usługi, wczasy,
    Bez rejestracji, bez logowania, bez danych prywatnych,
    Integracja XML (Cenoniada, Ceneo, Nokaut),
    Integracja MySQL,
    Zwiększona sprzedaż dla twoich ofert,
    Wyszukiwanie pełnotekstowe - zliczanie fraz,
    Wysokie pozycje w wyszukiwarkach,
    Całkowicie darmowa, prosta, generująca tysiące zapytań dziennie!

    ---
    Zapraszam do bezpłatnego użytkowania
    Administrator

  • 2. Data: 2009-07-31 21:52:21
    Temat: Re: Dwa bezplatne serwisy zwiekszajace sprzedaz.
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    www.aukcje.fm pisze:
    > Witam,
    >
    > Oferujemy dwa nowe bezpłatne serwisy internetowe zwiększające sprzedaż dla firm i
> [...]

    WG. mnie plagiat allegro. Nie wróżę powodzenia, ale jakiegoś pozwu z QXL
    bym się spodziewał na twoim miejscu.

    Darek

  • 3. Data: 2009-07-31 22:00:10
    Od: Colin <m...@g...com>

    www.aukcje.fm wrote:
    > AUKCJE FM - Aukcyjny hipermarket bez kosztów! (www.aukcje.fm)

    Używanie znaku towarowego, do którego nie ma się praw jest przestępstwem.

    "Licytacje nie alegro - allegro pl (www.allegro.pl)"
    "nie Aukcje Alegro pl (Allegro - www.allegro.pl)"
    "(nie alegro)"
    "To nie są aukcje internetowe alegro (allegro) - Alegro"

  • 4. Data: 2009-07-31 22:49:31
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Admin we wlasnej osobie: http://www.goldenline.pl/damian-dynarowicz

    "Tworzenie zintegrowanych portali charytatywnych o wysokiej
    użyteczności publicznej. Tworzenie nowoczesnych systemów rozwiązań dla
    biznesu wraz z promocją wszelkiego rodzaju fundacji. Wykorzystanie
    czasu spędzonego przed komputerem na coś pożytecznego."

    Reszta n/c

  • 5. Data: 2009-08-01 06:43:46
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    Matt Rutkowski pisze:
> [...]
    > biznesu wraz z promocją wszelkiego rodzaju fundacji. Wykorzystanie
    > czasu spędzonego przed komputerem na coś pożytecznego."

    Patrząc jaką "prestiżową uczelnię" skończył to aż strach się bać
    kolejnych pomysłów.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 6. Data: 2009-08-01 15:07:31
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Poza wszelakimi gestiami prawnymi, watek koscielny ktory przejawia sie
    w serwisach budzi niesmak i pachnie propaganda radem z PRL.

  • 7. Data: 2009-08-02 14:54:16
    Od: "Coolm@x" <m...@g...bez.com>

    Sied@r pisze:

    > WG. mnie plagiat allegro. Nie wróżę powodzenia, ale jakiegoś pozwu z QXL
    > bym się spodziewał na twoim miejscu.
    >
    > Darek
    Nie znam się na prawie, ale ciekawi mnie czy są możliwe pozwy za
    "rażące" podobieństwo. Jeśli nie, to powinni coś takiego wymyślić :-)

    --
    Z poważaniem
    - Mateusz

  • 8. Data: 2009-08-02 21:18:53
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    gdzies pisali, ze subasta.pl, aukcje.fm, machniom.pl to z duzym
    prawdopodobienstwem dzielo tego samego voodoo

  • 9. Data: 2009-08-07 07:55:34
    Od: <a...@g...pl>

    alle wysyp "pewnych sprzedawcow" z iloscia komentarzy 0 jak i "aukcji" we
    wlasciwych kategoriach np domen w centralach telefonicznych
    a pozycja w cv wlasciciela - "manager dyskoteki" powoduje ze juz sie
    przenosze udostepniajac swoje dane operatorowi kija dyskotekowego.