  • 1. Data: 2011-05-28 19:31:48
    Temat: Dwa filmiki z treningow popelnilem
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Przejazd pol roku wczesniej i dzis
    http://www.youtube.com/watch?v=TtDigsI66C4

    dwa razy jechany odcinek, praktycznie co do ulamka sekundy:
    http://www.youtube.com/watch?v=6FQiLXCrd9Y
    Niestey milczacy, co nie mam nagrywania z dzwiekiem.

    Zaloga: ja i moj 5 letni syn ;)
    Wiadomo, nie szedlem dnem.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-05-28 19:34:12
    Temat: Re: Dwa filmiki z treningow popelnilem
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Shift ligcht (nad kierownica) zaswieca zielonym przy 100 na trojce wiec
    predkosci do 130kmph

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-05-28 23:58:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-28 19:31, MarcinJM pisze:
    > Przejazd pol roku wczesniej i dzis
    > http://www.youtube.com/watch?v=TtDigsI66C4
    >
    > dwa razy jechany odcinek, praktycznie co do ulamka sekundy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6FQiLXCrd9Y

    Jak kierowca panuje nad samochodem, a nie samochód nad kierowcą i trasa
    już jest znana, to tak powinno być :)

  • 4. Data: 2011-05-29 01:32:43
    Od: Czesław <g...@s...ok>

    W dniu 2011-05-28 19:31, MarcinJM pisze:
    > Przejazd pol roku wczesniej i dzis

    Twoja droga? Bo jakby ci coś zza górki wyskoczyło to byś miał syna z
    lewego łoża, pośmiertnie.

  • 5. Data: 2011-05-29 02:41:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czesław

    > Twoja droga? Bo jakby ci coś zza górki wyskoczyło to byś miał syna z
    > lewego łoża, pośmiertnie.

    No, albo jakby np. matka z dzieckiem wypełzła z krzaków...

  • 6. Data: 2011-05-29 05:30:46
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-29 01:32, Czesław pisze:

    > Twoja droga? Bo jakby ci coś zza górki wyskoczyło to byś miał syna z
    > lewego łoża, pośmiertnie.

    A nie pomyslales, ze droga byla zabezpieczona?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2011-05-29 18:51:29
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > dwa razy jechany odcinek, praktycznie co do ulamka sekundy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6FQiLXCrd9Y

    Dorzucilem kilka inf. na temat predkosci. :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2011-05-29 22:12:48
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A nie pomyslales, ze droga byla zabezpieczona?

    Jechał za Tobą ksiądz?
    Narażać dzieciaka jest naprawdę bardzo lekkomyślne z Twojej strony. Kobita
    powinna Ci za to nieźle "natrzeć uszu".

  • 9. Data: 2011-05-29 22:13:22
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-05-29 05:30, MarcinJM wrote:

    > A nie pomyslales, ze droga byla zabezpieczona?

    Niektórzy czasem mają z tym problemy :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2011-05-29 22:21:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-29 22:12, Alexy pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jechał za Tobą ksiądz?
    > Narażać dzieciaka jest naprawdę bardzo lekkomyślne z Twojej strony.

    Mówisz, że Ty byś się nigdy z dzieckiem w samochodzie nie rozpędził się
    do 100km/h czy ile on tam jechał?