  • 11. Data: 2019-04-10 11:05:31
    Temat: Re: Dwadzieścia lat.
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 00:03:32 UTC+2 użytkownik Gr4N4c1K napisał:

    > Tylko oryginalną wpinkę preclowską gdzieś zgubiłem :(

    a ja ostatnio znalezłem :-) Razem z blachami z pierwszego i drugiego piernikowiska.

    Ale ale - jak juz wspominać to wysłałem ponownie na chwilę moja starą strone z
    relacjami itp
    http://elgo.wroclaw.pl/budyn-www/

    se pooglądajcie i płaczcie jacy to mlodzi byliśmy :-)

    b.

  • 12. Data: 2019-04-23 15:30:38
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Oj somsiad, somsiad, jak nie przeczyta, skoro przeczyta!?

    Zdrówko!
    KLOSZ

  • 13. Data: 2019-06-06 10:00:59
    Od: Jacot <jacot@bez_junakriders.pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >człowieku małej wiary :)
    >Sto lat sto lat wszystkim Preclom :)

    Nawet jesli z letkim opoznieniem... ;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2019-06-12 10:18:37
    Od: najka <j...@g...com>

    Rogal niedowiarek napisał:
    > Bążur,
    >
    > i tak nikt tego już nie przeczyta.....

    Czytajo, czytajo ... nawet jak są tylko czytaczami od 15 lat ...

    pozdro
    Najka

  • 15. Data: 2019-06-24 14:08:40
    Od: "deebee (Barek)" <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
    > Bążur,
    >
    > i tak nikt tego już nie przeczyta..
    > Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
    > ależ ten czas zapierdala..

    Z tym akurat się zgodzę... Ale dzięki Twojemu postowi zebrało mi sie na sentymentalne
    wspominki :)

    --
    deebee (Barek)

  • 16. Data: 2019-07-07 14:59:49
    Od: Jacot <jacot@bez_junakriders.pl>

    Gr4N4c1K <g...@g...com> wrote:

    >Tylko oryginalną wpinkę preclowską gdzieś zgubiłem :(

    Moja oryginalna lezy na dnie stawu, gdzieś tam, gdzie narodzil sie
    Wodnik Szuwarek...

    >Taka refleksja po kilku latach jazdy po lewej stronie. Polska to nie kraj dla
    motocyklistów. Niewiele lepiej się zrobiło w przeciągu ostatnich 10 lat. Wciąż na
    drodze to walka o przetrwanie. Mało w tym przyjemności.

    Niekiedy odnosze wrazenie, ze jest gorzej. Nawet nie tylko
    motocyklistom, ogolem ludzie maja jakby coraz mniej wyobrazni,
    przepisow to juz chyba wcale nie ucza i te komorki... co z tego ze
    komorke ma taki jeden z drugim w uchu, jak tym bardziej traci kontakt
    z rzeczywistoscia - patrzy na mnie i mnie nie widzi...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 17. Data: 2019-07-08 05:34:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-07, Jacot <jacot@bez_junakriders.pl> wrote:
> [...]
    > komorke ma taki jeden z drugim w uchu, jak tym bardziej traci kontakt
    > z rzeczywistoscia - patrzy na mnie i mnie nie widzi...

    Jest gorzej. Piszę to z perspektywy osoby, która odwiedza Polskę raz na
    1-3 lata przez ostatnie 20 lat. Co było jeszcze trudne do pomyślenia
    10-15 lat temu, w tej chwili wydaje się prawie, że normą (np. jazdy po
    martwych polach, zawracanie/jazda pod prąd, chamskie wpychania, o
    komórkach nie wspomnę). To chyba efekt większej dostępności pojazdów.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2019-07-16 14:17:01
    Od: Zbyl <z...@g...com>

    No czas leci :D

  • 19. Data: 2019-07-18 20:00:17
    Temat: Dwadzieścia lat.
    Od: b...@g...com

    Pozdrawiam. Jeszcze czytają. Z przerwami ale czytają.

    Bartek niebieska 9'99

  • 20. Data: 2019-08-07 17:14:20
    Od: p...@g...com

    A Ty mnie w dupę ;P