  • 1. Data: 2016-05-26 11:48:00
    Temat: Dysk Seagate wykryty błąd E49E9654 przez SeaTools for DOS, a po zerowaniu znika błąd, reklamowanie dysku?
    Od: "maniek" <spam@spam>

    Jak to jest z tymi błędam.
    Np dysk, który dostał potężnej czkawki 2TB ST2000DM001(stukanie głowicami w
    czasie zdarzenia co potwierdzało, że nie jest w stanie odczytać) były
    problemy z odczytem kilku plików, jeden w ogóle rozwaliło, przeskanowany
    programem SeaTools for DOS long testem, na końcu wywala błąd: E49E9654 - co
    teoretycznie jest powodem do reklamacji.
    http://www.imagebam.com/image/67dc25486011117
    http://www.imagebam.com/image/d7d6a3486011225
    Oczywiście lista błędów tajne przez poufne więc do końca nie wiem co to
    oznacza ten błąd E coś tam.
    Po wyzerowaniu tego dysku dziwnym trafem już SeaTools nie zgłasza błędu gdy
    ponownie go się skanuje. Oczywiście w relokowanych sektorach dalej
    nabrużdżone - bo to już jest dla zwykłego śmiertelnika w smart
    niewymazywalne.
    Myślałem, że takie błędy Exxxxxxx to są błędy "twarde" bo przecież jakieś
    duperelki logiczne ten dlugi test powinien sobie sam naprawiać (?) a skoro
    wywala błąd E to już wygląda na poważniejszy problem.

  • 2. Data: 2016-05-26 19:53:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 26 May 2016 11:48:00 +0200, maniek napisał(a):

> [...]
    > duperelki logiczne ten dlugi test powinien sobie sam naprawiać (?) a skoro
    > wywala błąd E to już wygląda na poważniejszy problem.

    Wymieniaj najszybciej jak możesz. Z czterech takich kupionych dwa zdechły mi
    w ciągu miesiąca bez żadnego ostrzeżenia.

    [ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą, ]
    [ gdzie świat ma ten otwór... (znalezione w necie) ]

  • 3. Data: 2016-05-28 16:00:17
    Od: "maniek" <spam@spam>

    "Przemysław Ryk"
    > Wymieniaj najszybciej jak możesz. Z czterech takich kupionych dwa zdechły
    > mi
    > w ciągu miesiąca bez żadnego ostrzeżenia.

    Tylko jak wytłumaczyć, że błąd zniknął? Potem będą buczeć, że błędu takiego
    nie widzą, nie odczytują, więc po co słałeś nam sprawny dysk człowieku?
    Ten popracował 2 lata, za miesiąc mu się gwarancja kończy.

  • 4. Data: 2016-05-29 16:34:53
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-28 o 16:00, maniek pisze:
> [...]
    > człowieku?
    > Ten popracował 2 lata, za miesiąc mu się gwarancja kończy.

    Zmusili Cię, byś kupił dysk Seagate? ;)
    Oczywiście reklamuj. Zrzuty masz i to powinno wystarczyć. Powinno:(

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL#TVP.PL

  • 5. Data: 2016-05-30 22:12:26
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 29 May 2016 16:34:53 +0200, TOMASZEK napisał(a):

    > Zmusili Cię, byś kupił dysk Seagate? ;) Oczywiście reklamuj. Zrzuty
    > masz i to powinno wystarczyć. Powinno:(

    Może spróbować jeszcze zapisać ten dysk - cały - by dotrzeć z zapisem
    znów do tych sektorów. Może błąd się ponowi - tym razem go nie
    naprawiać i wysłać dysk na reklamację?

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin