  • 11. Data: 2019-02-04 16:59:35
    Temat: Re: Dysk magazynowy - WD Blue vs WD Purple vs WD Red
    Od: "n" <...@...e>

    Jak to wymyśliłeś?

    -----

  • 12. Data: 2019-02-04 17:16:12
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "n" napisał w wiadomości grup

    > Jak to wymyśliłeś?

    Odpowiadanie nad cytatem jest jak sranie obok muszli.

  • 13. Data: 2019-02-04 17:49:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.02.2019 o 17:16, zhbick pisze:
    > Użytkownik "n"  napisał w wiadomości grup

    > Odpowiadanie nad cytatem jest jak sranie obok muszli.

    Dobre określenie, ale jemu sprawia to przyjemność Szkoda, że inni od lat
    umieją tylko czasami mu to wypomnieć zamiast jego wypociny całkowicie
    zignorować

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2019-02-04 18:05:18
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 04/02/2019 04:16 PM, zhbick wrote:
    > Użytkownik "n"  napisał w wiadomości grup

    > Odpowiadanie nad cytatem jest jak sranie obok muszli.

    Lubie to! :)

  • 15. Data: 2019-02-04 19:23:50
    Od: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx>

    On 2019-02-04 12:28, m...@s...com wrote:

    > Nie wiem na ile jest wiarygodne to co mówi internet, ale kiedy
    > szukałem opinii na temat WD blue, red i purple, purple miały najmniej
    > negatywnych opinii jeśli chodzi o trwałość i niezawodność. Na
    > pozostałe ludzie narzekali, zwłaszcza po roku i później. historii o
    > tym jak z kilku dysków kupionych razem po 2 latach zostawał jeden
    > (pozostałe musiały być wymienione) widziałem przynajmniej kilka.
    > Proponuję pogrzebać za opiniami w dużych portalach sprzedażowych.

    Ja mam kupione dwa Greeny kilka lat temu i oba chodzą bez zarzutu.
    Zapomniałem o nich w tym zestawieniu choć są tylko tańsze od Black.
    Opinie z portali są dla mnie dezinformacją. Co z tego, że ktoś napisał po dwóch
    tygodniach, że wszystko w porządku? Albo w drugą stronę, że padł mu dysk
    po trzech miesiącach, a w tym czasie inni kupili 1000 takich dysków i nic nie
    napisali.
    To się sprawdza tylko w przypadku totalnie gównianych produktów wtedy widać, że
    oceny są złe i odstają od ocen produktów, które są "normalne".

  • 16. Data: 2019-02-04 19:34:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-02-04 o 16:59, n pisze:
    > Jak to wymyśliłeś?

    jak wymyśliłem co? że ignoruje błędy zapisu?

    se czytaj:
    https://www.pcworld.com/article/2100347/network-stor
    age/wds-new-purple-hard-drives-optimized-for-24-wd-s
    ays-its-new-purple-hard-drives-are-optimized-for-24.
    html

  • 17. Data: 2019-02-04 20:42:21
    Od: "n" <...@...e>

    www.google.pl/search?client=opera&q=ATA+Streaming+co
    mmand+set

    -----

  • 18. Data: 2019-02-04 20:44:23
    Od: "n" <...@...e>

    https://archive.techarp.com/showarticlefdb0.html?art
    no=826&pgno=0

    -----
    > Przy zapisie z kamer może nie ma znaczenia ale co jak mam taki dysk w normalnym
    desktopie?

  • 19. Data: 2019-02-04 23:00:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    zhbick pisze tak:

    > Użytkownik "n" napisał w wiadomości grup

    > Odpowiadanie nad cytatem jest jak sranie obok muszli.

    1 article transfered to folder rotfl :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2019-02-04 23:56:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-02-04 o 20:42, n pisze:
    > www.google.pl/search?client=opera&q=ATA+Streaming+co
    mmand+set

    > -----

    se czytaj co sam wrzuciłeś do linka. Np.:

    https://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?t=85809