  • 1. Data: 2020-05-14 20:57:44
    Temat: Dysk w trybie offline
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Witam,
    Windows 10, na lapku Dell g3 3579 sa dwa dyski, jeden Sdd (system 220 GB) i
    drugi Sata (900 GB). Po dokonaniu przywrocenia systemu do stanu fabrycznego,
    znikl mi dysk Sata tz, jest w zarzadzaniu komputerem, widac go w calosci ale
    nie mozna wejsc do niego ani go sformatowac bo krzyczy ze

    "System Widows nie moze sformatowac woluminu, poniewaz jes w trybie offline.
    Sprobuj przelaczyc wolumin do trybu online przypisujac do niego najpierw
    literke dysku lub sciezke."

    Literke dysku dopisalem ale nie wiem jak go przelaczyc w tryb onnline?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2020-05-15 20:33:15
    Temat: Re: Dysk w trybie offline
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Użytkownik "P_P" <p...@x...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niego najpierw literke dysku lub sciezke."

    > Literke dysku dopisalem ale nie wiem jak go przelaczyc w tryb onnline?

    Nie da sie przelaczyc PPM w diskmgmt.msc,
    oraz w Diskpart po wydaniu polecen:
    Diskpart> list disk
    Diskpart> select disk 0
    Diskpart> online disk
    otrzymuje komunikat - dysk jest już w trybie online.
    a dysku nie widac w systemie win10

    Natomiast gdy wydam komende
    Diskpart> select disk 0
    Diskpart> online (samo bez disk)
    to otrzymuje komunikat ze dysk i wolumin jest oznaczone jako offline.

    Natomiast w diskmgmt.msc widnieje informacja kolo tego dysku ze jest w
    online. Gdy klikne w nie aby otworzyć to otrzymuje komunikat jaki
    przedstawilem w pierwszym poscie

    "System Widows nie moze sformatowac woluminu, poniewaz jes w trybie offline.
    Sprobuj przelaczyc wolumin do trybu online przypisujac do niego najpierw
    literke dysku lub sciezke."

    Natomiast gdy nadam mu literke dysku np. D to pokaże sie w moj kompyter ale
    nie mozna wejsc do niego - nic nie mozna zrobić.
    Po restarcie komputera dysk ten znka w Moj komputer i znikamu przydzielona
    literka.

    Prosze o pomoc jak moge przelaczyc dysk z trybu offline do trybu online

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 3. Data: 2020-05-25 11:32:17
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 15/05/2020 19:33, P_P wrote:

    > Prosze o pomoc jak moge przelaczyc dysk z trybu offline do trybu online

    Sprawdź zasilacz. NTG

    --
    pozdrawiam, pioruns