  • 1. Data: 2017-11-14 11:57:34
    Temat: Dzieci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/dzieci-ni
    espodziewanie-wybieg%C5%82y-na-drog%C4%99-zobacz-co-
    si%C4%99-sta%C5%82o-dramatyczne-wideo-z-norwegii/ar-
    BBEU0ou

    Skutki pierwszenstwa pieszego, czy nie ?

    Ciezarowce pogratulowac dobrych hamulcow, filmujacemu spolecznej
    postawy - bo to jego klakson, szkole ... dobrego WF :-)

    A winny - kierowca autobusu !

    J.

  • 2. Data: 2017-11-14 12:07:20
    Temat: Re: Dzieci
    Od: p...@g...com

    --A winny - kierowca autobusu !

    winny tego ze wysadzil dzieciaki za przystankiem ale nie tego ze wbiegly na ulice

    PS
    http://www.kreiss.lv/en/
    Łotysze ale flota niemiecka (Mietki) no i hamowanie mistrzowskie

  • 3. Data: 2017-11-14 12:18:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-14 o 12:07, p...@g...com pisze:
    > --A winny - kierowca autobusu !
    >
    > winny tego ze wysadzil dzieciaki za przystankiem ale nie tego ze wbiegly na ulice

    Poza tym nie znamy tamtejszych przepisów i zasad przewozu dzieci - może
    tam odstawia się dzieci do domu, a nie na przystanek?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-11-14 12:33:24
    Od: p...@g...com

    --Poza tym nie znamy tamtejszych przepisów i zasad przewozu dzieci - może tam
    odstawia się dzieci do domu, a nie na przystanek?

    te nagranie bylo na fejsbuniu z 2 dni temu i w komentach ktos zauwazyl ze koles
    przegapil przystanek (ta zatoczka chwile wczesniej)

  • 5. Data: 2017-11-14 12:43:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--A winny - kierowca autobusu !
    >winny tego ze wysadzil dzieciaki za przystankiem ale nie tego ze
    >wbiegly na ulice

    Nie znam tamtejszych przepisow, ale u nas to juz czytalem analize
    "poniewaz małoletniemu winy przypisac nie mozna ... wyplaca polisa
    kierowcy na zasadzie ryzyka".

    >http://www.kreiss.lv/en/
    >Łotysze ale flota niemiecka (Mietki) no i hamowanie mistrzowskie

    Ma sie to doswiadczenie w rajdowaniu po Polsce :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-11-14 16:30:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2017 o 11:57, J.F. pisze:

> [...]
    si%C4%99-sta%C5%82o-dramatyczne-wideo-z-norwegii/ar-
    BBEU0ou

    > Skutki pierwszenstwa pieszego, czy nie ?

    A jak ci wrzucę randomowy film gdzie ktoś tnie na czerwonym, to będziesz
    pytał głupio czy to skutek pierwszeństwa na zielonym?

    Shrek

  • 7. Data: 2017-11-14 23:13:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 11:57:34 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Ciezarowce pogratulowac dobrych hamulcow, filmujacemu spolecznej
    > postawy - bo to jego klakson, szkole ... dobrego WF :-)

    No jeszcze to Norwegia, więc pewnie z okazji ograniczenia do 50km/h
    ciężarówka jechała jakieś 49km/h.

  • 8. Data: 2017-11-16 11:04:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-14 o 23:13, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    BBEU0ou

    > No jeszcze to Norwegia, więc pewnie z okazji ograniczenia do 50km/h

    Prędkość nie zabija, tylko złe drogi.

  • 9. Data: 2017-11-16 15:14:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-16 o 11:04, Poldek pisze:

    > Prędkość nie zabija, tylko złe drogi.

    Jakby ciężarówka jechała szybciej, to miejsce zdarzenia minęła by parę
    minut wcześniej i dla dzieci było by bezpieczniej.
    Ale rozwój prawa pójdzie w kierunku nakazu zatrzymania się wszystkich
    pojazdów w okolicy gdy zatrzymał się autobus z dziećmi.
    Czy nie jest tak w USA?
    nawet z autobusu wychyla się semafor stop. (widziałem gdzieś na filmach)

  • 10. Data: 2017-11-16 15:39:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >A jak ci wrzucę randomowy film gdzie ktoś tnie na czerwonym, to
    >będziesz pytał głupio czy to skutek pierwszeństwa na zielonym?

    Ale to, ze dzieci przebiegaja przez droge, bez rozgladania sie, to
    czyja wina ?

    Chociaz ... dzieci tak maja :-(

    J.