  • 11. Data: 2017-11-17 05:26:50
    Temat: Re: Dzieci. Nadmierna predkość zabija.
    Od: "Grocki" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:oujnri$np7$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    espodziewanie-wybieg%C5%82y-na-drog%C4%99-zobacz-co-
    si%C4%99-sta%C5%82o-dramatyczne-wideo-z-norwegii/ar-
    BBEU0ou

    > Prędkość nie zabija, tylko złe drogi.

    Nie masz racji.
    Jechałem po fatalnej drodze (koleiny, doły). Fatalna droga nie zabiła mnie.
    Złe drogi nie zabijają. Nadmierna predkość zabija.

  • 12. Data: 2017-11-17 07:22:54
    Temat: Re: Dzieci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2017 o 15:39, J.F. pisze:

    > Ale to, ze dzieci przebiegaja przez droge, bez rozgladania sie, to czyja
    > wina ?

    Skutek pierwszeństwa pieszego na pasach? Jak do tego doszedłeś?

    Shrek.

  • 13. Data: 2017-11-17 07:24:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2017 o 05:26, Grocki pisze:

    > Nie masz racji.
    > Jechałem po fatalnej drodze (koleiny, doły). Fatalna droga nie zabiła mnie.
    > Złe drogi nie zabijają. Nadmierna predkość zabija.

    Z drugiej strony ja zapierdalałem i też żyję. Ba zapierdalałem po złych
    drogach;)

    "Wszyscy się mylicie, nikt z was nie ma racji"

    Shrek

  • 14. Data: 2017-11-17 23:24:04
    Od: "Grocki" <n...@d...pl>

    > Z drugiej strony ja zapierdalałem i też żyję. Ba zapierdalałem po złych
    > drogach;)
    >
    > Shrek

    Czyli potwierdzasz, że złe drogi nie zabijają.

  • 15. Data: 2017-11-18 07:58:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2017 o 23:24, Grocki pisze:

    > Czyli potwierdzasz, że złe drogi nie zabijają.

    Potwierdzam;) Nadmierna prędkość też nie:P

    * mind the emoticon;)

    Shrek

  • 16. Data: 2017-11-18 09:03:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-17 o 05:26, Grocki pisze:
> [...]
    espodziewanie-wybieg%C5%82y-na-drog%C4%99-zobacz-co-
    si%C4%99-sta%C5%82o-dramatyczne-wideo-z-norwegii/ar-

    Sądziłem, to będzie widać, że moje wystąpienie ma charakter szyderczy.

  • 17. Data: 2017-11-18 09:56:54
    Od: "Grocki" <n...@d...pl>

    > Potwierdzam;) Nadmierna prędkość też nie:P
    >
    > * mind the emoticon;)
    >
    > Shrek

    Może ciebie wtedy nie zabiła. Głupi ma zawsze szczęście.

  • 18. Data: 2017-11-18 10:03:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2017 o 09:56, Grocki pisze:

    > Może ciebie wtedy nie zabiła. Głupi ma zawsze szczęście.

    Wyjmij kij z dupy, albo użyj translatora;)

    Shrek

  • 19. Data: 2017-11-18 10:33:10
    Temat: Re: Dzieci. Głupota Shreka.
    Od: "Grocki" <n...@d...pl>

    > Wyjmij kij z dupy, albo użyj translatora;)
    >
    > Shrek

    Wiedziałem, że jakąś głupotę musisz odpisać.
    Jeżeli ci ulżyło to nie mam nic przeciw.

  • 20. Data: 2017-11-18 10:50:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2017 o 10:33, Grocki pisze:

    > Wiedziałem, że jakąś głupotę musisz odpisać.
    > Jeżeli ci ulżyło to nie mam nic przeciw.

    Ok przepraszam. Teraz, jak drugi raz patrzę, to rzeczywiście żart z
    kijem w dupie był nie na miejscu, biorąc pod uwagę twojego nicka:P

    Nara.

    Shrek