  • 1. Data: 2018-04-24 22:31:07
    Temat: Dzień dobry - zastałem Jolkę?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    Musiałem się przeprosić ze stałymi IP, żeby wrócić na rose.man.poznan.pl

    Chyba działa ;-)

    --
    Ślązak

  • 2. Data: 2018-04-25 02:18:03
    Temat: Re: Dzień dobry - zastałem Jolkę?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości
    > Musiałem się przeprosić ze stałymi IP, żeby wrócić na rose.man.poznan.pl
    >
    > Chyba działa ;-)

    Paaanie!
    Brzęczy jak rój trzmieli po dobrej brrrukwi :))
    Łelkam tó! :)

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 3. Data: 2018-04-29 00:14:23
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 25.04.2018 o 02:18, HF5BS pisze:

    > Paaanie!
    > Brzęczy jak rój trzmieli po dobrej brrrukwi :))
    > Łelkam tó! :)

    Brrrrrrukiew i rzrzrzrzoooooodkiewkę łykam jak indyk kluski ;-)

    Przy okazji: gdyby ktoś potrzebował mieć dostęp do news.man.poznan.pl to
    mogę udostępnić vpn z adresami, które są wpuszczane.

    --
    Ślązak

  • 4. Data: 2018-04-29 10:24:45
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Brrrrrrukiew i rzrzrzrzoooooodkiewkę łykam jak indyk kluski ;-)

    Na samą myśl o tym zagadałem "w duecie" :))

    > Przy okazji: gdyby ktoś potrzebował mieć dostęp do news.man.poznan.pl to
    > mogę udostępnić vpn z adresami, które są wpuszczane.

    A chodzi po IPv6? Bo od niedawna w UPC hula, aż miło (wyniki traceroute i
    ping na życzenie). Na razie działam z Atmanem, który szczęśliwie nie
    odpiernicza numerów, ale gdyby, to przyda się alternatywa...? Łącze mam
    500/25 (wg operatora).

  • 5. Data: 2018-05-02 12:05:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-04-29 10:24, HF5BS pisze:

> [...]
    > i ping na życzenie). Na razie działam z Atmanem, który szczęśliwie nie
    > odpiernicza numerów, ale gdyby, to przyda się alternatywa...? Łącze mam

    O to to. Jako backup na wszelki w.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2018-05-02 19:15:42
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    (moje łącze)

    > O to to. Jako backup na wszelki w.

    Ale rzadko spływa coś więcej, niż 200, choć wg statystyk SamKnows (działam w
    tym programie od ok. 4 lat) kwiecień był max 242.9 Mbps. Ale 500 zrobiłem
    wcześniej, tylko mi umknęło im zapodać, może dlatego nie przekroczyło 250?
    Bo jak zmieniłem ze 150/15 do 250/20, to sami zmienili u siebie, nie
    meldowałem. A teraz nie... zobaczymy. Przyda się, w końcu mieć obrazek
    pełnego Debiana (nie wiem, czy dobrze pamiętam, 7 pełnych DVD) w
    teoretycznie niecałe 10 minut (62,5 MB/s teoretycznie), a praktycznie,
    poniżej godziny powinno się spokojnie wyrobić... To nie taka słaba
    możliwość, dyski mi wolniej chodzą, zwłaszcza, gdy fragmentacja im doskwiera
    (NIE MA systemu w pełni odpornego na fragmentację, czasu na ruch siłownika
    żaden FS nie przeskoczy). Gdzie te czasy, gdy z ruskiego FTP-a przez 2-3
    doby, dokładnie nie pomnę, ciagnąłem empecze z albumu Koto - From The Dawn
    of Time... Lampka na SDI prawie mi umarła z nudów...
    Więc chcę sobie kupić to:
    http://allegro.pl/seagate-ironwolf-12tb-i7262695006.
    html
    w połączeniu z tym:
    http://allegro.pl/serwer-plikow-nas-synology-rs2416r
    p-12-bay-sata-i7252554427.html
    i/lub chociaż to:
    http://allegro.pl/asustor-as6210t-sieciowy-serwer-pl
    ikow-nas-tower-i7274850105.html
    I hulać, aż się druty...
    https://www.youtube.com/watch?v=Y4lQ1vzTFf0
    Ale nie mam tyle kasy, więc pewnie pomęczę jakiś pomniejszy serwis, robiąc
    mu backup... :)