  • 1. Data: 2010-12-05 20:47:47
    Temat: Dzienniki Motocyklowe
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Jak jeszcze ktoś nie widział to dzisiaj na TVP1 o 22:50

    pozdro
    blur

  • 2. Data: 2010-12-05 21:22:38
    Temat: Re: Dzienniki Motocyklowe
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ?Jak jeszcze ktoś nie widział to dzisiaj na TVP1 o 22:50

    byłem w kinie :) Do połowy niezły - potem kiszka. W sumie - nie warto.

    b.

  • 3. Data: 2010-12-05 22:19:27
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 22:22:38 +0100, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    >byłem w kinie :) Do połowy niezły - potem kiszka. W sumie - nie warto.

    OIDP, to jakiekolwiek wątki z motocyklem w tle (bo motocyklowe to
    zdecydowanie za dużo powiedziane) kończą się jakieś 10, czy 15 minut
    przed połową filmu :)

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 4. Data: 2010-12-05 23:00:59
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ?Jak jeszcze ktoś nie widział to dzisiaj na TVP1 o 22:50

    Film nie warty ogladania z motocyklami ma tyle wspólnego co polska produkcja
    "daleko od szosy" ;-)
    A to to Opowieść o jednym z największych morderców w historii, wybielanym
    przez komuchów i tak chetnie noszonym na koszulkach przez młode pryszcze.
    --
    Przemek P
    RF900

  • 5. Data: 2010-12-06 08:50:56
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl> wrote:

    >OIDP, to jakiekolwiek wątki z motocyklem w tle (bo motocyklowe to
    >zdecydowanie za dużo powiedziane) kończą się jakieś 10, czy 15 minut
    >przed połową filmu :)

    No bo niewatpliwie Che wielkim byl czlowiekiem ale motocyklista byl z
    niego jak z koziej dupy trąba. Moze to kwestia nieudolnosci samego
    filmu, kto tam wie jak bylo naprawde i czy w ogole bylo ale wrazenia
    zenujace.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2010-12-06 08:53:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-06 09:50, pisze:

    > No bo niewatpliwie Che wielkim byl czlowiekiem ale motocyklista byl z
    > niego jak z koziej dupy trąba.

    Jacotu ale on tylko jechal motocyklem, jakby mial kase na samochod to by
    jechal samochodem, a jakby nie mial kasy na motocykl to by jechal mulem.

    pozdr
    newrom
    Ps. Podobno ta wyprawa zawazyla na jego pozniejszych losach.
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 7. Data: 2010-12-06 09:29:04
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > No bo niewatpliwie Che wielkim byl czlowiekiem

    hitler tez był wielkim czlowiekiem. Nawet wiekszym.

    b.

  • 8. Data: 2010-12-06 13:31:31
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > pozdr
    > newrom
    > Ps. Podobno ta wyprawa zawazyla na jego pozniejszych losach.

    no bo walnal sie w glowe jak wpadl do rowu, film tragedia, nie
    wytrzymalem nawet do polowy
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 9. Data: 2010-12-06 14:02:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-06 09:50, Jacot pisze:

    > No bo niewatpliwie Che wielkim byl czlowiekiem

    Raczej wielkim zbrodniarzem. Nigdy nie zrozumiem ludzi którzy noszą
    gadzety z jego podobizną, równie dobrze mogą nosić Lenina, Stalina,
    Hitlera czy KimIrSena.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2010-12-06 14:20:15
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Budyń <b...@g...pl> wrote:

    >hitler tez był wielkim czlowiekiem. Nawet wiekszym.

    wcale ze nie, wzrostu byl raczej nikczemnego.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10