  • 11. Data: 2019-12-21 02:31:06
    Temat: Re: Dziwa, panie, dziwa...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo JDX pisze tak:

    > A dzisiaj zobaczyłem Skodę kombi, to była chyba Fabia, bo na
    > pewno nie Octavia. Nie była nowa, a jej dziwność polegała na tym,
    > że miała kierownicę z prawej strony. Albo raczej na tym, że komuś
    > się chciało z UK ściągać do Polski takie coś. Zrozumiałbym, gdyby
    > to było auto, które nosi jakieś znamiona fajności, ale to przecież
    > zwykły i do tego nienowy dupowóz jest.

    Może się spakował, ciuchy, wiertarki, telewizor i przyjechał.
    Tu względy praktyczne czasem przeważają nad kosztem.

    Rzadko widuję Fabie, Passaty B6, Golf mk4 jeszcze spotykam.

    Dziś widziałem czterech Rumunów na hulajnogach gęsiego ;)

    To był dziwny widok. W ogóle do bani nie brali, że ucierpi wizerunek
    maczo za to 3 funty w kieszonce zostały.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 12. Data: 2019-12-21 13:35:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-12-20 o 11:56, JDX pisze:
> [...]
    > chciało z UK ściągać do Polski takie coś. Zrozumiałbym, gdyby to było
    > auto, które nosi jakieś znamiona fajności, ale to przecież zwykły i do

    A dlaczego zaraz "ściągnąć"?
    Moje dzieciaki czasem przyjeżdżają z UK w odwiedziny samochodem a
    kierownicą po prawej stronie. Zwłaszcza jak jadą z psem a potem gdzieś
    dalej na urlop. Po drodze zwykle zabierają jakieś graty...
    W takim przypadku Skoda to dobry wybór, bo u nas łatwo w razie kłopotów
    naprawić.
    T.

    Ps. Nic nie wspomniałeś, czy była na naszych blachach.

  • 13. Data: 2019-12-21 18:14:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-12-20 22:59, Budzik wrote:
    [...]
    > A ile razy potrzebujesz takiego widoku do wyprzedzania jezdzac po
    > miescie? Ludzie jezdza i daja rade.

    W mieście nie potrzebuję, ale poza miastem jak najbardziej tak.

  • 14. Data: 2019-12-23 11:24:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-20 o 13:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Sie dziwisz - mamy sporo emigrantow w Anglii, a tam takie starocie to
    > prawie za darmo sa :-)
    > Wiec kusi.
    > A czy sie chcialo ... przyjechal ktos, to nie musial chciec.
    > Tylko teraz co z tym zrobic - uzywac, sprzedac, rozebrac na czesci ?

    Odkręcić tablice i zostawić na parkingu, albo w lesie.
    Było tanio, to się napalił, że może kupić SAMOCHóD.
    Jak już kupił i dotaszczył odpad do Polski, to wtedy okazuje się, że
    wrzód na d...e, ale nie ma co z nim zrobić, więc będzie nam zdobił
    krajobraz.

  • 15. Data: 2019-12-23 11:26:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-20 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Jezeli rocznik jakis normalny i kosztuje w PL jakies 10-15kpln a tam
    > kupił za < tysiac funtów to czemu nie?

    A jeżeli za darmo, to czemu nie wziąć odpada na łono naszej ojczyzny?
    Mamy przecież dużo miejsc, gdzie można składować odpady - lasy, jeziora,
    rzeki itp.

  • 16. Data: 2019-12-23 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > A jeżeli za darmo, to czemu nie wziąć odpada na łono naszej
    > ojczyzny? Mamy przecież dużo miejsc, gdzie można składować odpady -
    > lasy, jeziora, rzeki itp.

    Co widzisz odpadowego w aucie które ma pare lat i normalnie jezdzi?
    Ty jestes ten nowoczesny ekolog co to uwaza ze najekologiczniej to zawsze
    maks 5 latkiem jezdzic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 17. Data: 2019-12-23 14:08:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 11:26:58 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > A jeżeli za darmo, to czemu nie wziąć odpada na łono naszej ojczyzny?
    > Mamy przecież dużo miejsc, gdzie można składować odpady - lasy, jeziora,
    > rzeki itp.

    Napisał to człowiek który kupił nowego blachosmroda nie utylizując poprzednio
    używanego
    Czyli wprowadziłeś do obrotu kolejnego śmierdziela a starego sprzedałeś/oddałeś komuś
    tam żeby dalej smrodził
    Ech ci "ekolodzy"

  • 18. Data: 2019-12-23 19:57:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Widok nie z tej strony co trzeba, wajche sie rusza lewa reka :-)

    Od lewarka po lewej ręka gnije ;)

    Ochyda. Siedzisz przy drzwiach prawych. Do dziewczyny oglądasz się w
    lewo. Jestem krzywy w lewo i musze mieć po lewej wsparcie.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 19. Data: 2020-01-22 17:38:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-23 o 14:08, Kris pisze:

> [...]
    używanego
    > Czyli wprowadziłeś do obrotu kolejnego śmierdziela a starego sprzedałeś/oddałeś

    Już pisałem 17 razy, że Astra F poszła do utylizacji. Mogę napisać
    osiemnasty, mogę dziewiętnasty i dwudziesty ósmy.