  • 1. Data: 2016-03-19 19:07:20
    Temat: Dziwna naprawa Nexus 7
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, kupiłem używanego Nexus 7 w celu używania w samochodzie, jako
    książki kucharskiej i oglądania yt na wyjazdach.

    Ogólnie wszystko fajnie... znaczy średnio. Telefon poobijany, ale
    sprzedawca ostrzegał, że w pełni sprawny ale ze śladami użytkowania. No
    i ma 5.0.1 i takiej zamuły nie widziałem od czasów Galaxy Spica.
    Niemniej - walą mnie rysy na ramce i wgniecenie w jednym miejscu, zamułę
    można naprawić podobno wracając na KitKata.

    Problem w tym, że ostatnio przywiesił się tak, że stwierdziłem -
    resetujemy. Po wyłączeniu nie chciał się już włączyć (miał około 50%
    baterii). No nic, stwierdziłem, że zresetuję go odpięciem baterii. Po
    zdjęciu obudowy ukazał mi się taki widok...

    https://app.box.com/s/l6k54z9striy51fes20b7yfl9ab31s
    3c

    Co to jest?! Co to tam robi? Ogólnie poirytowałem się, bo to nie wygląda
    na ślad użytkowania :/

    Moje pytanie do Was - macie pojęcie po co tam to wstawili? Można to
    ruszyć? Czy to poważna usterka?

    Chodzi mi o to, że jeśli to nie jest to poważne to oleję, bo nie chce mi
    się zaczynać 4 wojny w tym miesiącu ze sprzedawcami, jednak jeśli to
    jest poważne to będę uderzał do sprzedawcy.

    Dacie radę ocenić po zdjęciach o co chodziło i jak poważne to jest?

  • 2. Data: 2016-03-20 07:08:16
    Temat: Re: Dziwna naprawa Nexus 7
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:
    > Cześć, kupiłem używanego Nexus 7

    Kupiłeś używanego nexus? Wcześniej kupiłeś używanego trabant? Długo jesteś
    takim przygłup?

  • 3. Data: 2016-03-20 12:17:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-20 07:08, Andrzej wrote:

    > Kupiłeś używanego nexus? Wcześniej kupiłeś używanego trabant? Długo jesteś
    > takim przygłup?

    Ty tak na powaznie? Siadasz do komputera o 7 rano i zupelnie
    bezinteresownie wstawiasz komus przyglupa?

  • 4. Data: 2016-03-20 12:57:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2016 12:17:32 +0100, atm napisał(a):

    > i zupelnie
    > bezinteresownie wstawiasz komus przyglupa?

    Obojętnie jak jest na dworze
    my zawsze wstajem w lewym humorze.
    Najpierw wiąche puszczamy matuli-co jest ropucho?
    W gardle mnie sucho a tyś nie przyniosła jeszcze ćwiartuli??
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-03-21 00:52:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-03-19 o 19:07, PlaMa pisze:
> [...]
    > jest poważne to będę uderzał do sprzedawcy.
    >
    > Dacie radę ocenić po zdjęciach o co chodziło i jak poważne to jest?

    to są piny łączące antene wifi która jest na tylnej obudowie. Zapewne
    ktoś wlutował wyprowadzenie na zewnątrz by mieć lepszy zasięg. W ogole
    wifi działa?
    A zwieszonego N7 powinno dać się zresetować przez przycisk power (chyba
    15 sek, niekiedy wymaga trochę podladowania)

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2016-03-21 19:05:42
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-03-20 o 07:08, Andrzej pisze:

    > Kupiłeś używanego nexus? Wcześniej kupiłeś używanego trabant? Długo jesteś
    > takim przygłup?

    Szanowny Andrzeju, wbrew pierwszemu wrażeniu istnieje niezwykle prosta
    odpowiedź to twoje pytanie. Otóż spierdalaj.

  • 7. Data: 2016-03-21 19:06:11
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-03-21 o 00:52, the_foe pisze:

> [...]

    > A zwieszonego N7 powinno dać się zresetować przez przycisk power (chyba
    > 15 sek, niekiedy wymaga trochę podladowania)

    A ta metoda nie działała.

  • 8. Data: 2016-03-22 19:32:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > sprzedawca ostrzegał, że w pełni sprawny ale ze śladami użytkowania. No
    > i ma 5.0.1 i takiej zamuły nie widziałem od czasów Galaxy Spica.

    Jak masz kogoś, kto potrafi wrócić do 4.4 to zmień.
    Tylko że jest to ryzykowne jak się zawiesi.
    Miałem okazję wymieniać całą płytę główną w Asus Nexus 7 32GB 1
    generacji po próbie powrotu za wszelką cenę (wyszło prawie 200zł) do 4.4.
    Na 5-ce te Nexusy są nieużywalne, nadają się tylko do utylizacji.

    --
    Irokez