  • 1. Data: 2019-11-04 17:58:37
    Temat: Dziwna wiadomosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Takie cos "Chron swoje pieniadze ... CyberTarcza 7.98/mc, Orange".

    Play cos podobnego rozsyla.

    Ale ... wyskakuje to na telefonie z Androidem w osobnym okienku na
    srodku ekranu.
    Chyba w apce do SMS, ale glowy nie dam - moze z ekranu glownego andka.
    Mozna nacisnac OK lub Anuluj ... okienko sie zamyka, wiadomosc znika.

    Co to jest ?
    Wiadomosc sieciowa ? (Cell broadcast)
    SMS klasy 0, czy jak to sie kiedys nazywalo ?

    Cell broadcast to juz w Androidzie nie ma ?

    J.

  • 2. Data: 2019-11-04 21:05:55
    Temat: Re: Dziwna wiadomosc
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 20:42, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Dokladnie (nie kazdy plaster/komora 'cell'
    > to nadaje (push)).

    To to samo, co Flash SMS?

    Robert

  • 3. Data: 2019-11-04 21:57:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 21:31, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Robert Wańkowski wrote...
    >
    > Dokladnie, innymi slowy blyskawiczna
    > wiadomosc (tez blyskawicznie sie
    > rozchodzaca, wysylana do okreslonej
    > (lub nieokreslonej) ilosci komor telesieci).

    Nie wiem czy dobrze pamiętam, albo były dawniej bramki do wysyłania
    Flash SMS lub aplikacja na Symbiana.

    Robert