  • 1. Data: 2010-11-22 12:32:11
    Temat: Dzizas, Dukati zrobilo czopera!
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    207 kilo, 160 kucy, 127 Nm, tylna opona o skromnej szerokości 240, 2.6
    s. do setki, pokładowe Plejstejszyn i wygląd... jak WiRod po okrążeniu
    orbity i przejściu przez atmosferę. I jeszcze ta nazwa: Diavel.

    http://www.diavel.ducati.com/jsp/en/index/index.jsp

    de Fresz

  • 2. Data: 2010-11-22 12:38:30
    Temat: Re: Dzizas, Dukati zrobilo czopera!
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > do setki, pokładowe Plejstejszyn i wygląd... jak WiRod po okrążeniu orbity
    > i przejściu przez atmosferę. I jeszcze ta nazwa: Diavel.

    Patrzę i patrzę, i nie mogę wymyślić, skąd Twoje wrażenie, że to czoper.

  • 3. Data: 2010-11-22 12:43:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > http://www.diavel.ducati.com/jsp/en/index/index.jsp

    Chyba adres pojebales, bo pod tym nie ma zadnego czopera.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2010-11-22 12:57:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-22 13:43:32 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > Chyba adres pojebales, bo pod tym nie ma zadnego czopera.

    Niech będzie, że to takie pokraczne HGW co, dla mnie jednak czoper-stajla.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-11-22 13:01:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > Niech będzie, że to takie pokraczne HGW co, dla mnie jednak czoper-stajla.

    jak dla mnie to bardziej jakies streetfajta

  • 6. Data: 2010-11-22 13:23:53
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Chyba adres pojebales, bo pod tym nie ma zadnego czopera.

    Ale fajny obcy jest, kufra zarabisty material do zrobienia customa.

    PS. ile placa za nerke ?
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie

  • 7. Data: 2010-11-22 13:28:35
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 22 Nov 2010 14:23:53 +0100, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Ale fajny obcy jest, kufra zarabisty material do zrobienia customa.

    Ojtam ojtam, taka włoska podróba VMaxa.

    > PS. ile placa za nerke ?

    Różnie, od 50 do 100 tysięcy yuanów. ;->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 8. Data: 2010-11-22 13:40:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > PS. ile placa za nerke ?

    a kto by chcial nerke od dawcy???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2010-11-22 13:41:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 14:28, Leszek Karlik pisze:

    > Ojtam ojtam, taka włoska podróba VMaxa.

    Ale w przeciwienstwie do vmaxa jest to zrobione ze smakiem.

    > Różnie, od 50 do 100 tysięcy yuanów. ;->

    ale ja nie pytam o odpady do karminia psow! ;)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie

  • 10. Data: 2010-11-22 14:09:45
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-22 14:01:39 +0100, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > jak dla mnie to bardziej jakies streetfajta

    Stritfajta, to jest raczej cuś takiego:
    http://www.ducati.com/bikes/streetfighter/streetfigh
    ter/index.do

    Zresztą mniejsza o semantykę i inne szufladkowanie. Mimo że Diavel mnie
    osobiście to tak nie bardzo, cieszy mnie, że producenci masowi coraz
    bardziej idą w kierunku robienia maszyn niszowych.

    de Fresz