  • 1. Data: 2014-12-13 19:07:48
    Temat: Dźwig
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Takie nowoczesne dźwigi nie mają zabezpieczenia, przed przekroczeniem punktu
    ciężkości?
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6630438/4852d99e/mis
    lukt_huwelijksaanzoek_in_ijsselstein.html

    Robert

  • 2. Data: 2014-12-13 23:21:26
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Mają. Mózg operatora.

  • 3. Data: 2014-12-13 23:21:35
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Mają. Mózg operatora.

  • 4. Data: 2014-12-13 23:30:03
    Temat: Re: Dźwig
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Konrad Anikiel"
    > Mają. Mózg operatora.
    A ten mózg dostaje informacje o długości, kącie i masie?

    Robert

  • 5. Data: 2014-12-14 07:55:07
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Odczytujesz kąt nachylenia, wartość wysięgu, idziesz do tabelki, interpolujesz maks.
    udźwig. No ale jak wiadomo, mózg to taka kiepska maszynka, potrafi pomylić dane
    wejściowe, albo odczytać je na oko zamiast z przyrządów. Potrafi źle zinterpolować w
    tabelce, potrafi zignorować tabelkę i wynik operacji wziąć z dupy.

  • 6. Data: 2014-12-14 11:02:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-14 07:55, Konrad Anikiel wrote:
    > Odczytujesz kąt nachylenia, wartość wysięgu, idziesz do tabelki

    Tak jak w latach 60-tych? Ale ide o zakład że już wtedy dało radę coś
    tam pomnożyć/podzielić analogowo na lampach.

  • 7. Data: 2014-12-14 17:06:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Wańkowski wrote:

    > Takie nowoczesne dźwigi nie mają zabezpieczenia, przed przekroczeniem punktu
    > ciężkości?
    > http://www.dumpert.nl/mediabase/6630438/4852d99e/mis
    lukt_huwelijksaanzoek_in_ijsselstein.html

    <http://www.zurawie.jachowicz.net/index.php/uklady-p
    rzeciwprzeciazeniowe-scs/83-uklad-przeciwprzeciazeni
    owy-sli-gemini>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-12-14 20:46:40
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Takie nowoczesne dźwigi nie mają zabezpieczenia, przed przekroczeniem punktu
    > ciężkości?
    > http://www.dumpert.nl/mediabase/6630438/4852d99e/mis
    lukt_huwelijksaanzoek_in_ijsselstein.html

    Nawet jak mają, to dynamicznie można przekroczyć :(

  • 9. Data: 2014-12-14 20:55:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 11:02:18 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Tak jak w latach 60-tych? Ale ide o zakład że już wtedy dało radę coś
    > tam pomnożyć/podzielić analogowo na lampach.

    Nie trzeba mnozyc - tensometry czy inne czujniki nacisku w podporach i
    alarm jak w ktorejs bedzie za malo ...

    J.

  • 10. Data: 2014-12-14 20:56:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Dec 2014 19:46:40 GMT, Mirosław Kwaśniak napisał(a):
    lukt_huwelijksaanzoek_in_ijsselstein.html

    > Nawet jak mają, to dynamicznie można przekroczyć :(

    A tu wiatr nie pomogl ?

    J.