  • 1. Data: 2016-04-27 18:39:41
    Temat: Dźwna iskra suzuki gs 500
    Od: Marek1999 <mfuchs17@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam od pewnego czasu jestem posiadaczem suzuki gs 500 i od nie dawna
    zacząl sie proble gdy zauważyłem iskre ktora przechodzi od kluczyka w
    stacyjce do baku nie wiem co moze byc przyczyna ps.po zatrzymaniu czasami
    gasnie

  • 2. Data: 2016-04-27 22:36:33
    Temat: Re: Dźwna iskra suzuki gs 500
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marek1999" <mfuchs17@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > zacząl sie proble gdy zauważyłem iskre ktora przechodzi od kluczyka w
    > stacyjce do baku nie wiem co moze byc przyczyna ps.po zatrzymaniu czasami

    W GS500 tak jest. To turbo. Ta iskra podgrzewa paliwo w zbiorniku, paliwo
    wstępnie podgrzane daje lepszego kopa i motur szybciej jedzie. Nie
    wiedziałeś o tym?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2016-04-29 21:51:22
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >W GS500 tak jest. To turbo. Ta iskra podgrzewa paliwo w zbiorniku, paliwo
    >wstępnie podgrzane daje lepszego kopa i motur szybciej jedzie. Nie

    A moze to jest "iskra boza" ?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2016-05-02 13:12:27
    Od: <k...@i...pl>

    >Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości grup
    .com...

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >W GS500 tak jest. To turbo. Ta iskra podgrzewa paliwo w zbiorniku, paliwo
    >wstępnie podgrzane daje lepszego kopa i motur szybciej jedzie. Nie

    A potem się dziwić że grupy są martwe, po takich odpowiedziach to nic dodać.
    Zdrówka

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-05-07 21:15:56
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    <k...@i...pl> wrote:

    >A potem się dziwić że grupy są martwe, po takich odpowiedziach to nic dodać.

    A dodalbys? Ciekaw jestem co... chociaz wlasciwie nie jestem ciekaw;)
    Grupy sa martwe, kogos to jeszcze dziwi? Inne czasy, inni ludzie.
    Gdyby od czasu do czasu ktos nie pomylil drzwi do forum i nie przerwal
    ciszy jakims 'wybitnym' tematem czy pytaniem i nie przechodzil akurat
    opodal ktos ze starych bywalcow to 'w ogole nic by nie bylo'...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2016-05-07 23:19:19
    Od: <k...@i...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości grup
    com...

    <k...@i...pl> wrote:

> [...]

    >ciszy jakims 'wybitnym' tematem czy pytaniem i nie przechodzil akurat
    >opodal ktos ze starych bywalcow to 'w ogole nic by nie bylo'...

    Nie sądzisz że dzięki takim odpowiedzią jak twoje, grupy zamierają.
    Bo pytacze pytający, szukający pomocy, zwyczajowo wstydzą się zapytać, a
    nawet poprosić. Bo spodziewają się tak wybitnych odpowiedzi porad jak między
    innymi twoja.
    A ciekawym porad jest Marek1999 i szukał odpowiedzi w temacie a nie o
    wymysłach nic nie wnoszących. Więc weź sobie to za dobrą radę, udziel
    odpowiedzi pytaczowi. Swe dodatkowe sugestie zamieść z odpowiednim
    dopiskiem, by nie brał odkrywczych porad zbyt dosłownie. Jeśli jesteś taki
    stary wyga, to czemu nie napisałeś coś w stylu masz kolego przebicie,
    elektryzuje ci się itd Widno jestem innej ery, jeśli twoje odpowiedzi mają
    być standartem na te inne nowe czasy.
    Zdrówka

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2016-05-10 22:59:41
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    >stary wyga, to czemu nie napisałeś coś w stylu masz kolego przebicie,
    >elektryzuje ci się itd Widno jestem innej ery, jeśli twoje odpowiedzi mają

    No jakby Ci to... Zeby mi sie chcialo chciec chocby przypomniec sobie
    gdzie jest stacyjka w GS500, musialby wykrzesac z siebie nieco wiecej
    wysilku niz wklepanie chaotycznego tekstu lamana polszczyzna.
    To tak w skrocie.
    I dla Ciebie rada, nie przytyk w żadnym razie: także korzystaj ze
    slownika ortograficznego, żaden wstyd.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10