  • 1. Data: 2009-05-25 09:46:32
    Temat: E51 problemy różne
    Od: Zby <a...@a...pl>

    Mam E51 od 10 miesięcy i mam również kilka problemów, które nazwał bym
    stałymi.
    1. Przy wyjazdach zagranicznych: wysiadam z samolotu i po włączeniu nie
    loguje się w sieci. Dopiero po wyjęciu baterii i karty SIM znajduje sieć
    i jest już OK. Taka sytuacja spotka mnie zawsze w Rzymie, Paryżu czy
    Wiedniu czy gdziekolwiek. Gdy przekraczam granicę samochodem znajduje
    operatora bez problemów.
    2. Jeśli nie zrestartuje telefonu raz na jakieś 10 dni zaczyna on
    świrować. A to po naciśnięciu czerwonej słuchawki nie wyłączy się a to
    nie mogę zablokować klawiatury czy też nie mogę wejśc do Menu albo nie
    wszystkie ikonki Menu są widoczne.
    3. Ostatni aby odblokować klawiaturę muszę operacje naciskania klawiszy
    odpowiedzialnych za funkcę blokady powtarzać kilkakrotnie.

  • 2. Data: 2009-05-25 09:57:36
    Temat: Re: E51 problemy różne
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Zby" <a...@a...pl> napisał
    > Mam E51 od 10 miesięcy i mam również kilka problemów, które nazwał bym
    > stałymi.

    To normalne w smartfonach opartych na "zewnętrznych" systemach operacyjnych.
    Którą wersję firmware masz aktualnie? Bo jedno co można zrobić, to
    aktualizować (albo czasami lepiej tego nie robić) oprogramowanie.

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-05-26 09:16:56
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

> [...]
    > Którą wersję firmware masz aktualnie? Bo jedno co można zrobić, to
    > aktualizować (albo czasami lepiej tego nie robić) oprogramowanie.

    Ja mam E51 z plusa kupiony jakies 1.5roku temu, nigdy firmware nie
    updatowalem, i zero problemow jakie opisales. Latalem do Hiszpanii i nic nie
    musialem resetowac, przelogowywac itp.