  • 1. Data: 2019-12-05 12:06:54
    Temat: EMC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taka historyjka:
    mam radyjko, DAB, ale uzywam tylko FM. Jakis noname z wyprzedazy
    allegro.

    Dzialalo dobrze przez dwa lata, a ostatnio ... zmieniam glosnosc, a
    ono mi robi "pyk" i gasnie.
    Zaczalem szukac co nie kontaktuje w zasilaniu ... ale wyglada na to,
    ze wtyk trzyma sie mocno.

    W dodatku - krece, cofam reke, a radyjko sie po sekundzie wylacza.
    Czyli juz niedotykane, ale moze elektrolit trzyma.

    No i takie skojarzenie ... krzeslo mam inne.
    Czyzbym trafil na nieodpornosc na drobne wyladowania elektrostatyczne
    ?
    galka metalizowana ...

    J.

  • 2. Data: 2019-12-05 12:27:41
    Temat: Re: EMC
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyzbym trafil na nieodpornosc na drobne wyladowania elektrostatyczne
    > ?

    Może być.

    Mam chiński rejestrator w samochodzie. G1WH. Ogólnie jestem z niego
    zadowolony, ale podczas burzy lubi się zawiesić.