  • 1. Data: 2018-12-09 20:59:58
    Temat: ERGO Hestia - chwale!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ostatnio bodaj Liwiusz pisał, ze PZU przy zakupie auta nie przelicza
    stawki OC.

    Jakis czas temu kupiłem auto.
    Poprzedni własciciel poinformował ubezpieczyciela (ERGO Hestia) o tym
    fakcie.

    No i dostałem informacje z Hestii.
    Bardzo czytelnie wyjasnione dlaczego do mnie pisza, ze moge wypoweidziec
    umowe kiedy chce no i informacja ze składka pozostaje bez zmian.
    Dodam, ze poprzedni własciciel płacił ja na bardzo niskim poziomie (ok
    500zł za busa)

    IMO duzy plus za czytelnosc przekazu i oczywiście za wysokośc składki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami