  • 11. Data: 2019-01-06 11:21:19
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 10:22, ToMasz pisze:

    Mam w domu xiaomi, mam i sony z3 Compact, mam i lumię 1020 i jakiegoś
    ajfona ;-)

    Potrzebowałbym aparat foto jak w Lumii 1020.
    Ekran amoled ale nie dlatego że taki ładny tylko dlatego że na nim można
    wyświetlać np. godzinę gdy tel. jest zablokowany
    I chyba najważniejsze długi czas pracy na baterii.
    (tu skłaniam się ku S7)
    I niestety Android. To z przymusu NIESTETY

    Wiem... tak to tylko w Erze ;-)

  • 12. Data: 2019-01-06 11:23:31
    Od: z <...@...pl>

    Zapomniałem.
    5" ekran
    Znaczy max rozmiar telefonu jak w S6 S7

  • 13. Data: 2019-01-06 11:25:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6849&
    idPhone2=7821&idPhone3=6948

> [...]
    > "nie siadło" ale o tym wiedziałem od początku bo i w s4 był CM, w mi5
    > wgrałem lineage. PRzed świetami żonie upadł nieszczęśliwie galaxy s4 i w
    > zasadzie chciała nowego galaxy. wiecie jakiego "galaxy" wybrała? MI5!
    > opisałem moją historie, aby zachęcić Was do zastanowienia się nad
    > pomysłem porzucenia lini galaxy. Jak mnie wkręciło w galaxy tak zostałem
    > przez prawie 5 "pokoleń". ale w tym czasie świat ewoluował i konkurencja
    > również tworzyła udane modele.
    > Polecam rozejrzenie sie za innymi telefonami. Nawet za takimi mniej

    Tylko trzeba sprawdzić, czy chiński telefon ma pasmo LTE B20, czyli 800
    MHz, inaczej poza miastem może być problem. Ten Xiaomi Mi 5 z Twojego
    linku nie ma. Generalnie jest tak, że pasmo B20 jest w wersjach
    przeznaczonych na europejski rynek.

  • 14. Data: 2019-01-06 12:01:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > MHz, inaczej poza miastem może być problem. Ten Xiaomi Mi 5 z Twojego
    > linku nie ma. Generalnie jest tak, że pasmo B20 jest w wersjach

    przesadzasz. korzystam na codzień ze stacjonarnego internetu lte. co
    prawda mam screenshoty na których jest wynik 56megabitów, ale
    przeciętnie mam 15-25 megabitów. czyli solidne g3, a nie LTE. Nigdzie
    wiec nie odczułem jakiegokolwiek spowolnienia. tym bardziej że ze
    smartfonowego internetu korzystam tylk na smartfonie. więc filmy na yt
    są w 360/480p bo więcej nie potrzebuje.
    ToMasz

  • 15. Data: 2019-01-06 12:12:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06.01.2019 o 10:22, ToMasz pisze:
    > aby zachęcić Was do zastanowienia się nad pomysłem porzucenia lini galaxy

    Zastanowię się jak przestaniesz pisać "niema" i "dla czego"

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2019-01-06 12:32:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.01.2019 o 12:12, Czarek pisze:

    > Zastanowię się jak przestaniesz pisać "niema" i "dla czego"

    a czy nie sądzisz, że po takich uwagach, za parę lat nie będzie już kogo
    pytać na grupach o opinię?
    ToMasz

  • 17. Data: 2019-01-06 12:38:00
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06.01.2019 o 12:32, ToMasz pisze:

    > a czy nie sądzisz, że po takich uwagach, za parę lat nie będzie już kogo
    > pytać na grupach o opinię?

    Tylko dałem ci do zrozumienia, że nie mam zamiaru zmienić swoich
    przyzwyczajeń, tak samo jak ty nie masz zamiaru pisać poprawnie.

    PS. "ci" i "ty" z małej nie przez pomyłkę.

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2019-01-06 16:54:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-01-06 12:01, ToMasz wrote:

> [...]
    > wiec nie odczułem jakiegokolwiek spowolnienia. tym bardziej że ze
    > smartfonowego internetu korzystam tylk na smartfonie. więc filmy na yt

    Nie przesadzam. W wielu miejscach w Polsce G3 ledwo zipie (bo zapewne
    jest przeciążone), a "miejskie" LTE na częstotliwościach 1800-2100-2600
    MHz tam nie sięga. Wiem z autopsji. Na przykład Google Maps po prostu
    przestaje działać zgłaszając brak komunikacji z serwerem.

  • 19. Data: 2019-01-06 16:56:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-01-06 12:12, Czarek wrote:

    > Zastanowię się jak przestaniesz pisać "niema" i "dla czego"

    Szczerze mówiąc, kiedy obecnie ktoś pisze "nie ma" czy "nie wiem",
    zaczynam odczuwać dyskomfort )))

  • 20. Data: 2019-01-06 19:33:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.01.2019 o 16:56, Uncle Pete pisze:

    > Szczerze mówiąc, kiedy obecnie ktoś pisze "nie ma" czy "nie wiem",
    > zaczynam odczuwać dyskomfort )))
    a ja się przy takich uwagach zastanawiam, czy to jest próba kopnięcia
    kogoś bo ma się do tego prawo, czy postawa życiowa. no bo jakby Czarek
    umierał i potrzebował do przeżycia jakiś organ, a dawca z błędem
    ortograficznym napisał oświadczenie o tym że chce być dawcą organów, to
    Czarek weźmie czy kierując się życiowymi zasadami umrze z honorem?
    bo do dyskusji o ekranach/telefonach nie wnosi nic

    ToMasz