  • 1. Data: 2009-01-19 20:19:01
    Temat: Edycja pliku hex
    Od: "Mamba" <r...@n...pl>

    Witam.

    Poszukuję edytora pliku hex z zawartością pamięci 27c1024.
    Którym mógłbym samodzielnie przygotować zawartość pewnej części tej pamięci.
    Wszystko co znalazłem to albo ne pozwala edytować pliku albo nie obsługuję
    tej pamięci.

    Rafał

  • 2. Data: 2009-01-19 20:24:35
    Temat: Re: Edycja pliku hex
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > Wszystko co znalazłem to albo ne pozwala edytować pliku albo nie obsługuję

    A co za roznica dla jakiej pamieci jest edytor HEXow? W ograniczony
    sposob edycje umozliwia PonyProg. Upierdliwe, ale dziala. Google tez
    zwraca pelno darmowych edytorow HEXow.

  • 3. Data: 2009-01-19 20:40:49
    Od: Shooter <s...@w...op.pl>

    Do edycji polecam HxD http://mh-nexus.de/en/hxd/

    --
    Shooter

  • 4. Data: 2009-01-19 20:56:44
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Shooter pisze:

    > Do edycji polecam HxD http://mh-nexus.de/en/hxd/

    Miałem podobny problem i jakoś nie znalazłem rozwiązania. Przetestowałem
    kilka programów. Ale one zwykle edytują dowolny plik binarny. HEX to
    tylko sposób wyświetlania zawartości pliku. Ty zaś pewnie potrzebujesz
    edytora, który otworzy plik Intel HEX, pozwoli na modyfikację i jego
    powtórny zapis HEX.
    U mnie w końcu stanęło na tym, ze edytowałem w programie obsługi
    programatora.
    --
    Pozdr
    EM

  • 5. Data: 2009-01-19 21:20:50
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Mamba pisze:
> [...]
    > Wszystko co znalazłem to albo ne pozwala edytować pliku albo nie obsługuję

    Jeśli chodzi ci o pliki .hex, to potrzebujesz np tych programów:
    hex2bin http://sourceforge.net/projects/hex2bin/
    bin2hex http://www.keil.com/download/docs/113.asp
    I jakiegoś edytora plików binarnych (np tego, który ktoś już wcześniej
    rekomendował).

    Dariusz Żołna

  • 6. Data: 2009-01-19 21:23:37
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    Użytkownik "Mamba" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Poszukuję edytora pliku hex z zawartością pamięci 27c1024.

    Może to:
    http://www.x-ways.net/winhex/
    ma wbudowane konwertery, m.in. Intel Hex format

    Marcin