  • 1. Data: 2019-06-18 17:39:13
    Temat: Ekran
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    A właściwie jego proporcje. Czy też tak macie że z jednej strony kursor
    tylko dochodzi do krawędzi ekranu a z drugiej chowa się prawie
    całkowicie? Podobnie jest w proporcji góra dół. Góra - cały kursor
    widoczny, na dole kursor chowa się za krawędzią. U Nvidii to chyba norma
    bo mam to na stacjonarnym i laptopie, ale czy idzie to jakoś skorygować
    aby było normalnie?

  • 2. Data: 2019-06-18 17:43:47
    Temat: Re: Ekran
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Jun 2019 17:39:13 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > widoczny, na dole kursor chowa się za krawędzią. U Nvidii to chyba norma
    > bo mam to na stacjonarnym i laptopie, ale czy idzie to jakoś skorygować

    To właśnie jest normalne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-06-18 17:44:35
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    ALE OSIOŁ!!!
    Nawet nie kuma że punkt wskazujący to szczyt strzałki i on zawsze musi
    być widoczny na ekranie bo wskazujemy wyłącznie obiekty w obrębie ekranu!!!

  • 4. Data: 2019-06-18 21:27:32
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-06-18 o 17:44, Szyk Cech pisze:
    > ALE OSIOŁ!!! Nawet nie kuma że punkt wskazujący to szczyt strzałki i
    > on zawsze musi być widoczny na ekranie bo wskazujemy wyłącznie
    > obiekty w obrębie ekranu!!!

    Dawniej, gdy królowały ekrany CRT, to takie "chowanie" się brzegów mogło
    wynikać ze złej justacji / pozycjonowania "pola widzenia". Część (mniej,
    lub bardziej szeroki pasek) mogło się chować "za ekranem".

    Ale w przypadku monitorów LCD to już zachodzić "ni mo prawa"...

  • 5. Data: 2019-06-18 23:02:27
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 21:27, JaNus pisze:

> [...]
    > lub bardziej szeroki pasek) mogło się chować "za ekranem".
    >
    > Ale w przypadku monitorów LCD to już zachodzić "ni mo prawa"...

    Nieraz ekran jest źle ustawiony. Pod guziczkami monitora mamy
    ustawienia. Np za dłoga prawa czy lewa strona, za krótki w pionie itp.
    Można sobie dostosować jeśli komuś coś się skiepściło

  • 6. Data: 2019-06-18 23:12:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Dawniej, gdy królowały ekrany CRT, to takie "chowanie" się brzegów mogło
    > wynikać ze złej justacji / pozycjonowania "pola widzenia". Część (mniej,
    > lub bardziej szeroki pasek) mogło się chować "za ekranem".

    A jeszcze wcześniej był "border", marnujący dość znaczną powierzchnię
    ekranu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2019-06-19 10:08:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Dawniej, gdy królowały ekrany CRT, to takie "chowanie" się brzegów mogło
    > wynikać ze złej justacji / pozycjonowania "pola widzenia". Część (mniej,
    > lub bardziej szeroki pasek) mogło się chować "za ekranem".

    Zmieniasz temat.
    Nie było o chowaniu się brzegów tapety czy belek systemowych a
    o chowaniu się kursora.

    > Ale w przypadku monitorów LCD to już zachodzić "ni mo prawa"...

    A w przypadku kursora było i jest to coś jak najbardziej naturalnego
    że chowa się za prawa lub dolna krawędzią.
    Niezależnie od rodzaju monitora.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2019-06-19 11:06:02
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Trybun <M...@j...ru> w artykule
    <news:5d090590$0$514$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

> [...]
    > kursor chowa się za krawędzią. U Nvidii to chyba norma bo mam to na
    > stacjonarnym i laptopie, ale czy idzie to jakoś skorygować aby było

    Podłącz drugi monitor z lewej, a trzeci poniżej.

    Jeśli nie chcesz dodatkowych monitorów, możesz mieć na odwrót tylko kiedy
    chodzi o lewo-prawo. Wystarczy zmienić język interfejsu na hebrajski lub
    arabski po doinstalowaniu właściwych pakietów językowych, ale to już NTG.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 9. Data: 2019-06-19 12:48:48
    Od: ń <...@...n>

    IMHO strzałka przy dochodzeniu do krawędzi ekranu powinna się obracać tak, żeby była
    widoczny, ale to za inteligentne zapewne i
    wprowadzą przy Win 14 jako nowy motyw "Hydro".
    Czy włączenie funkcji "pokaż kursor po naciśnięciu Ctrl" pomoże Ci?
    Co do kursora pionowego to faktycznie lewo-prawo masz rację na grubość może
    dwóch-trzech pikseli (z lewej widać słupek kursora, z
    prawej słupek kursora wychodzi poza ekran).
    A jak sprawdzasz góra-dół?

  • 10. Data: 2019-06-19 12:50:09

    Tylko głąby komputerowe nie odróżniają kursora od strzałki.

    -----