  • 1. Data: 2018-11-29 16:14:54
    Temat: Elektrownia Wiatrowa
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    często w północnej i północno - wschodniej Polsce stawia się i kilka
    wiatraków z zadaniem produkcji prądu , jakie to sprzęty montuje się na
    górze i do czego jest on zdolny ?

  • 2. Data: 2018-11-29 19:16:48
    Temat: Re: Elektrownia Wiatrowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup
    >często w północnej i północno - wschodniej Polsce stawia się i kilka
    >wiatraków z zadaniem produkcji prądu , jakie to sprzęty montuje się
    >na górze i do czego jest on zdolny ?

    Teraz to pare MW jest na gorze, a do czego zdolny ...

    https://www.youtube.com/results?search_query=wind+tu
    rbine+disaster

    J.

  • 3. Data: 2018-12-02 13:26:50
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a jakiej firmy są te generatory i ile mieszkań [ w bloku ] byłby w
    stanie zasilić oraz jakich kosztach możemy tu mówić ?

  • 4. Data: 2018-12-03 01:20:21
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 02-12-2018 o 13:26, Grzegorz pisze:
    > a jakiej firmy są te generatory i ile mieszkań [ w bloku ] byłby w
    > stanie zasilić oraz  jakich kosztach możemy tu mówić ?

    W 2012 roku zatrzymałem się obejrzeć taki wiatrak z bliska. Obok stała
    tablica: Projekt dofinansowany z Unii Europejskiej itd.
    Wkład własny: 550 000 zł (OIDP)
    Wkład Unii: drugie tyle.

    yabba