  • 1. Data: 2018-11-26 18:21:57
    Temat: Elektryki górą!
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    https://www.energetyka24.com/bienkowska-europa-musi-
    przyspieszyc-w-dziedzinie-samochodow-nieemisyjnych
    No to jak, chcecie jeździć chińszczyzną?
    A tymczasem w kraiku:
    https://www.energetyka24.com/w-katowicach-rusza-pilo
    tazowy-carsharing-pojazdow-elektrycznych
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-11-26 18:39:21
    Temat: Re: Elektryki górą!
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    https://zoe.traficar.pl/
    nie reklamuję - widziałem po prostu rano takiego w POZ

  • 3. Data: 2018-11-26 18:46:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    scobowski <s...@t...pl> wrote:
    > https://zoe.traficar.pl/
    > nie reklamuję - widziałem po prostu rano takiego w POZ

    Chciałem się właśnie w Traficar zarejestrować...

    Chcieli kopie prawka jazdy, numer karty płatniczej... ok, podałem.

    A ci jeszcze chcą aby przelew z banku zrobić na 1 grosz - na to nie byłem
    przygotowany....

    Po co im numer konta w banku skoro mają już kartę Visa/MC???

    Jest w Krakowie jakaś alternatywa dla Traficar?

  • 4. Data: 2018-11-26 18:50:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2018 17:46:43 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Po co im numer konta w banku skoro mają już kartę Visa/MC???
    >
    > Jest w Krakowie jakaś alternatywa dla Traficar?

    Jakaś paranoja się szerzy - byle gówna nie kupisz w netowym sklepie bez
    wyspowiadania się z personaliów, adresów, telefonów i zaznaczenia paru
    zgód na nękanie reklamami.
    Tym wszystkim kutasom od marketingu życzę by ich piekarz ze sklepu na
    rogu wylegitymował ich zanim sprzeda bułkę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-11-26 19:34:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Po co im numer konta w banku skoro mają już kartę Visa/MC???
    karta do ściągania należności a przelew by potwierdzić dane na wypadek,
    gdybyś lipę im wciskał:)

    https://wavelo.pl/

  • 6. Data: 2018-11-26 20:57:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-11-26 18:50, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > Tym wszystkim kutasom od marketingu życzę by ich piekarz ze sklepu na
    > rogu wylegitymował ich zanim sprzeda bułkę :)

    Duży komis samochodowy w Piasecznie (z nazwą odzwierciedlającą jego
    istotę) legitymuje wszystkich chcących zobaczyć samochód nie tylko z
    zewnątrz. Do tego żąda, aby podpisać zgodę marketingową. Zrobiłem
    awanturę, rozmawiałem z ich prawnikiem, który argumentował legitymowanie
    tym, że mogę z samochodu coś ukraść. W końcu pokazali mi samochód bez
    tego wszystkiego, ale musiałem podać im numer telefonu, żeby mogli
    wywołać mnie, kiedy konsultant będzie mógł mną się zająć. Następnego
    dnia oczywiście zadzwonili z tego pożal się Boże przybytku z jakąś super
    ofertą, ale rozłączyłem się i wrzuciłem ich numer na czarną listę.
    Oczywiście nic od nich nie kupiłem, za to napisałem opinię w Googlu.
    (Mało co to da, bo złych opinii już mieli pod dostatkiem.)