  • 1. Data: 2020-04-05 13:48:26
    Temat: Elewacja - pytanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Rozpoczałem ocieplanie chaty.
    Jedna ze scian to kwadrat 8x8, bez zadnego okna etc. Jednolita
    powierzchnia.

    Zastanawiam sie co tam zrobić zeby ozywić.

    Pomyslałem o oswietleniu - jakies 3 lampy, swiecace góra doł dałyby
    wieczorem jakis efekt.

    https://www.lampyiswiatlo.pl/kinkiet-zewnetrzny-antr
    acyt-ip44-
    duo?gclid=CjwKCAjwg6b0BRBMEiwANd1_SAtfS5JE-
    yuLjrrGgB5Dtrzu9yZCUwicrhW5jnD-pdqVOuUKCQeOyhoCDp8QA
    vD_BwE

    https://tiny.pl/7hkqn

    Cos tego typu.

    Ale czesto na elewacjach widac jak od tego typu dodatków brudzi sie po
    jakims czasie tynk, robią się zacieki itp.

    Czy to kwestia złego montazu, złej jakości urzadzen czy po prostu tak to
    juz jest i trzeba sie z tym liczyc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 2. Data: 2020-04-05 13:56:22
    Temat: Re: Elewacja - pytanie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-05 o 13:48, Budzik pisze:
> [...]
    > jakims czasie tynk, robią się zacieki itp.
    >
    > Czy to kwestia złego montazu, złej jakości urzadzen czy po prostu tak to

    Wpuść dzieciaki ze sprayami to Ci raz dwa ściany ożywią :)

  • 3. Data: 2020-04-05 14:35:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.04.2020 o 13:48, Budzik pisze:

    > Jedna ze scian to kwadrat 8x8, bez zadnego okna etc. Jednolita
    > powierzchnia.
    >
    > Zastanawiam sie co tam zrobić zeby ozywić.

    Potłuc stare talerze (jak na bogato, to nowe też mogą być)
    i kawałkami wyłożyć ścianę. Będzie tradycyjnie, po polsku.

  • 4. Data: 2020-04-05 15:14:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik rozpoczął ocieplanie chaty:

    > Jedna ze scian to kwadrat 8x8, bez zadnego okna etc.
    > Jednolita powierzchnia.
    >
    > Zastanawiam sie co tam zrobić zeby ozywić.

    Mural sieknąć. Najlepiej społecznie zaangażowany.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2020-04-05 19:07:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-04-05 o 13:48, Budzik pisze:
    > Hej
    > Rozpoczałem ocieplanie chaty.
    > Jedna ze scian to kwadrat 8x8, bez zadnego okna etc. Jednolita
    > powierzchnia.
    Na biało pomaluj i masz ekran do projektora!!!!

  • 6. Data: 2020-04-05 20:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Na biało pomaluj i masz ekran do projektora!!!!

    :) ale projektora nie mam

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 7. Data: 2020-04-05 21:11:40
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-05 o 19:07 +0200, sirapacz napisał:
    > Na biało pomaluj i masz ekran do projektora!!!!

    Na zewnątrz? No w sumie, być może auto-kino jak w dawnej Ameryce to
    dobry pomysł na biznes w jutrzejszej rzeczywistości.

    Mateusz

  • 8. Data: 2020-04-05 21:26:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > :) ale projektora nie mam

    Wiesz, że ten problem jest łatwy do usunięcia?:))))) 2kpln i masz
    porządny projektor:)

  • 9. Data: 2020-04-05 21:30:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Na zewnątrz? No w sumie, być może auto-kino jak w dawnej Ameryce to
    > dobry pomysł na biznes w jutrzejszej rzeczywistości.

    utonął by w papierodologii i opłatach licencyjnych. Kino domowe dla
    siebie i rodziny. Pograć też można (aczkolwiek w strategie jakoś kulawo
    mi się gra).

    Na dworze nie bawiłem się jeszcze bo nie mam odpowiedniej ściany (mam
    nieotynkowane ciałe cegły w jednym budynku i nierówne duże wrota z płyty
    warstwowej w kolorze łuszczącego się brązu;)

    Pomaluję to w cholerę na biało jak będzie cieplej i zobaczę, czy daje to
    dobry efekt czy nie. No chyba, że żona mnie przechrzci za malowanie
    budynku w prostokąty:D

  • 10. Data: 2020-04-05 22:26:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > jakims czasie tynk, robią się zacieki itp.
    >
    > Czy to kwestia złego montazu, złej jakości urzadzen czy po prostu tak to
    Tak jest, na dodatkach zawsze gromadzi się więcej wody i ona spływa
    zostawiając zacieki, a że atmosferę mamy z dodatkami różnych pyłów to
    tak jest, ja mam ramki wokół okien i już pod nimi też są strużki ciemne
    jak woda brudna spływa.

    --
    Janusz