  • 1. Data: 2018-07-15 12:56:50
    Temat: Emulator komórkowego OS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Uzywam pewnego programu na kom, który dośc mocno obciaza koma.
    Czasami uzywam go w domu i wtedy wygodniej mi jest robić to na kompie.
    Korzystam ze BLuestacks emulator androida. Ale on jest bardzo wymagający
    dla koma jezeli chodzi o moc obliczeniowa.
    A moze po prostu android jest?

    Zastanawiam się, czy moze np. emulator iOs byłby lepszy i mniej
    wymagający?

    A mozej eszcze jakiegoś innego systemu?

    Zakładam, ze apka jest na kazdy system wiec tu nie byłoby problemu.

    Ktoś testował i moze cos podpowiedziec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 2. Data: 2018-07-15 14:21:07
    Temat: Re: Emulator komórkowego OS
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 15 Jul 2018 10:56:50 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ktoś testował i moze cos podpowiedziec?

    Zainstaluj sobie androida na wirtualnej maszynie. Kiedyś bawiłem się
    androidem na VMplayerze i całkiem dobrze to działało.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-07-15 17:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Zainstaluj sobie androida na wirtualnej maszynie. Kiedyś bawiłem się
    > androidem na VMplayerze i całkiem dobrze to działało.

    Hmm, przyznam ze temat mi zupełnie obcy.
    Instaluje VMplayera i on bedzie taka wirtualna komórką czy co?
    Bo nie za bardzo rozumiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 4. Data: 2018-07-15 19:04:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 15 Jul 2018 15:00:05 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Hmm, przyznam ze temat mi zupełnie obcy.
    > Instaluje VMplayera i on bedzie taka wirtualna komórką czy co?
    > Bo nie za bardzo rozumiem.

    Będzie systemem operacyjnym na istniejącym systemie operacyjnym, na
    prawach jak każda aplikacja czyli androidem wewnątrz windowsa. Ma to
    parę zalet i parę wad. Zalety takie że się łatwo instaluje system i
    łatwo kasuje, nie musisz grzebać w dyskach, jak się przytrafi awaria czy
    wirus to instalujesz na nowo i jedziesz dalej, możesz na VMplayerze mieć
    kilka systemów. Wady takie że działa to nieco wolniej od systemu
    głównego i nie zawsze wszystko działa.
    Zassaj VMplayera, zainstaluj i poterenuj :) Darmowe,nie boli a nawet
    przyjemne.
    https://www.vmware.com/products/workstation-player/w
    orkstation-player-evaluation.html
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-07-15 19:06:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    głównego i nie zawsze wszystko działa.
    Zassaj VMplayera, zainstaluj i poterenuj :) Darmowe,nie boli a nawet

    PS. Oczywiście, na głównym kompie musisz mieć instalkę .iso tego
    androida więc też musisz sobie zassać. Najlepiej w tej wersji jaką masz
    na telefonie czy gdzie tam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-07-15 22:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > PS. Oczywiście, na głównym kompie musisz mieć instalkę .iso tego
    > androida więc też musisz sobie zassać. Najlepiej w tej wersji jaką masz
    > na telefonie czy gdzie tam.

    OK, poszukam.
    Ale - dlaczego najlepiej taka wersje jak na telefonie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 7. Data: 2018-07-16 00:22:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 15 Jul 2018 20:00:06 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > OK, poszukam.
    > Ale - dlaczego najlepiej taka wersje jak na telefonie?

    Bo nie będzie różnic w zachowaniu i obsłudze :)
    --
    Jacek
    I hate haters.