  • 1. Data: 2005-06-28 13:38:12
    Temat: Energis
    Od: Skret <s...@o...pl>

    Jakiś czas temu po sieci krążyła informacja że Energis będzie oferował
    łacza szerokopasmowe dla abonentów tepsy ... miało się to odbyć w
    pierwszym kwartale 2005 r ... no niestety przynajmniej ja nic o tym nie
    słyszałem ... może ktoś z was ma jakieś lepsze info na ten temat ?? :)

  • 2. Data: 2005-06-28 13:55:32
    Temat: Re: Energis
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d9rk44$gdq$1@nemesis.news.tpi.pl> Skret napisał(a):

> [...]
    > pierwszym kwartale 2005 r ... no niestety przynajmniej ja nic o tym nie
    > słyszałem ... może ktoś z was ma jakieś lepsze info na ten temat ?? :)

    Wyglada na to, ze zdecydowali sie na dostep radiowy.

    TP

  • 3. Data: 2005-06-28 15:02:53
    Od: Skret <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Paszkowski napisał:

    > Wyglada na to, ze zdecydowali sie na dostep radiowy.
    >

    > TP

    Ale czy będzie to dostęp dla zwykłych "szaruch" klientów czy tylko dla
    biznesu w dużych miastach ?? :>

  • 4. Data: 2005-06-28 22:18:04
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > Jakiś czas temu po sieci krążyła informacja że Energis będzie oferował
    > łacza szerokopasmowe dla abonentów tepsy ... miało się to odbyć w

    Bo najpierw Tepsa musi im na to pozwolić. Pozwolenia ministra, prezesa
    urtipu i pana prezydenta w tym kraju niewiele znaczą. Rządzi Tepsa więc
    róbmy swoje.

    W.

  • 5. Data: 2005-06-28 22:48:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Skret napisał(a):
> [...]
    > pierwszym kwartale 2005 r ... no niestety przynajmniej ja nic o tym nie
    > słyszałem ... może ktoś z was ma jakieś lepsze info na ten temat ?? :)

    ZTCW negocjują warunki udostępnienia LLU. Na razie nie obiecywują
    kolejnych terminów... Jak będzie to będzie.

    M.

  • 6. Data: 2005-06-29 10:29:31
    Od: "tomeks" <s...@p...onet.pl>

    > ZTCW negocjują warunki udostępnienia LLU. Na razie nie obiecywują
    > kolejnych terminów... Jak będzie to będzie.
    >
    > M.
    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2289&guid=836A9403
    -C403-49E9-A757-E2F4D00DDDF5